Τα πάντα είχε ο αγώνας στο Μπακού. Αυτοκίνητα ασφαλείας, κόκκινη σημαία, πολλά προσπεράσματα, ατυχήματα και πολλές διαμάχες!

Πολλές ήταν οι ανακατατάξεις σε μία χαοτική εκκίνηση. Ο Hamilton κράτησε την πρώτη θέση, όμως ο Valtteri Bottas δέχθηκε επίθεση από τον Kimi Raikkonen στη δεύτερη στροφή. Οι δύο Φιλανδοί ακούμπησαν, με τον Bottas να έχει κλατάρισμα και ζημιά στην μπροστινή του πτέρυγα. Μπήκε στα pits για γρήγορες επισκευές, όμως όταν γύρισε ήταν ένα γύρο πίσω και εκτός διεκδίκησης ενός καλού αποτελέσματος. Ο Raikkonen έπεσε στην πέμπτη θέση και παραπονέθηκε πως δεν είχε καλή αίσθηση στο μονοθέσιό του, όμως δεν είχε εμφανή ζημιά. Οι αγωνοδίκες δεν έλαβαν δράση, αν και εξέτασαν το συμβάν. Πιο πίσω, ο Carlos Sainz έκανε τετακέ και έχασε έδαφος στη μάχη για τους βαθμούς.

Μετά το χάος της εκκίνησης, ο Hamilton παρέμεινε μπροστά, με τον Vettel δεύτερο. Ο Sergio Perez κέρδισε τρεις θέσεις και πέρασε στην τρίτη, με τον Verstappen τέταρτο και τον Raikkonen πέμπτο. Massa, Ocon, Stroll, Ricciardo και Hulkenberg ήταν στη δεκάδα.

Στον έκτο γύρο είδαμε το πρώτο pitstop, από τον Daniel Ricciardo, λόγω σκουπιδιών στην εισαγωγή αέρα των φρένων. Στον ένατο είδαμε την πρώτη εγκατάλειψη, με τον Palmer να έχει μηχανικό πρόβλημα και να σταματά στο pitlane, ενώ δύο γύρους αργότερα ο Kvyat βγήκε επίσης εκτός αγώνα. Πάρκαρε το μονοθέσιό του στην έξοδο της στροφής 12 και αυτό ανάγκασε τους διοργανωτές να φέρουν το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Στο μεταξύ, ο Max Verstappen προσπαθούσε να περάσει τον Sergio Perez, αλλά ένα πρόβλημα στον κινητήρα τον ανάγκασε να εγκαταλείψει από την τέταρτη θέση.

To αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν η τέλεια ευκαιρία για τους οδηγούς να κάνουν pitstop. Ήταν κάτι που όλοι οι πρωτοπόροι έκαναν, για να αλλάξουν από την πολύ μαλακή γόμα σε μαλακή. Επίσης ήταν η τέλεια ευκαιρία για τον Valtteri Bottas να επιστρέψει στον γύρο του πρωτοπόρου. Στο τέλος του 16ου γύρου, το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στην πίστα.

Ο Perez προσπάθησε να περάσει τον Vettel, αλλά ανεπιτυχώς. Ο Raikkonen όμως έχασε δύο θέσεις, με τον Massa και τον Ocon να τον προσπερνούν, ενώ έχασε και το bargeboard του. Ως αποτέλεσμα αυτού του θραύσματος, αλλά και μερικών άλλων, το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στην πίστα αμέσως.

Χάος είχαμε και στην νέα επανεκκίνηση! Ο Vettel ακούμπησε με τον Hamilton προτού αποσυρθεί το αυτοκίνητο ασφαλείας και εκνευρίστηκε πολύ, σε σημείο που ξαναέπεσε πάνω του! Όταν άρχισε πάλι ο αγώνας, Vettel, Perez, Ocon, Massa και Raikkonen έδωσαν μεγάλη μάχη. Ο Vettel κράτησε τη δεύτερη θέση και ο Massa πέρασε στην τρίτη. Πιο πίσω όμως είχαμε ατύχημα. Ο Οcon και ο Perez ακούμπησαν, με το Μεξικανό να έχει αρκετή ζημιά και να εγκαταλείπει, τον Γάλλο να αποκτά κλατάρισμα και τον Kimi Raikkonen να πατά θραύσματα, να προκαλεί κλατάρισμα και ζημιά στο μονοθέσιό του, βάζοντας τέλος στον αγώνα του.

Στον 22ο γύρο, ο αγώνας διακόπηκε γιατί υπήρχαν παντού θραύσματα. Η πρώτη δεκάδα ήταν: Hamilton, Vettel, Massa, Stroll, Ricciardo, Hulkenberg, Magnussen, Alonso, Sainz και Grosjean, με 15 μονοθέσια στον αγώνα. Όπως αποδείχθηκε, οι εγκαταλήψεις των Perez και Raikkonen ήταν προσωρινές, αφού με την κόκκινη σημαία έγιναν οι επισκευές και επανήλθαν στον αγώνα.

Μετά από αρκετή ώρα χωρίς δράση, τα μονοθέσια επέστρεψαν στην πίστα και ο αγώνας συνεχίστηκε στο τέλος του 23ου γύρου. Ο Hamilton διατήρησε τη θέση του, όπως και ο Vettel, ενώ ο Ricciardo πέρασε και τις δύο Williams! O Stroll πέρασε τον Massa και έμεινε τέταρτος, με τους Massa, Hulkenberg και Magnussen πίσω του, με τον Βραζιλιάνο να κάνει λόγο για πρόβλημα. Στον 25ο γύρο είδαμε το προσπέρασμα του αγώνα, με τον Μagnussen να περνά Massa και Hulkenberg μαζί!

Και οι δύο αυτοί οδηγοί εγκατέλειψαν, με τον Hulkenberg να ακουμπά σε τοίχο και τον Massa να αντιμετωπίζει πρόβλημα στην ανάρτησή του. Η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής: Hamilton, Vettel, Ricciardo, Stroll, Magnussen, Alonso, Sainz, Ocon, Bottas, Grosjean στο τέλος του 27ου γύρου.

Κι αν νομίζετε πως αυτό ήταν όλο το δράμα κάνετε λάθος! Το headrest στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton δεν ήταν σωστά στη θέση του και αναγκάστηκε να κάνει pitstop, δίνοντας την πρωτοπορία στον Vettel, αλλά όχι για πολύ! Ο Γερμανός είχε ποινή stop and go των 10 δευτερολέπτων, που του κόστισε μισό λεπτό.

Και ποιους άφησε μπροστά αυτή η εξέλιξη; Τον Daniel Ricciardo, τον Lance Stroll και τον Kevin Magnussen, με τον Alonso τέταρτο! Ocon, Bottas, Vettel, Hamilton, Sainz και Grosjean. Ποινή διέλευσης είχαν και οι Perez και Raikkonen επειδή οι μηχανικοί επισκεύασαν τα μονοθέσιά τους στο γκαράζ και όχι στο pitlane.

Το όνειρο της τέταρτης θέσης δεν κράτησε πολύ για τον Alonso, αφού Ocon, Bottas, Vettel και Hamilton τον πέρασαν. Στον 37ο γύρο δύο ήταν οι μεγάλες μάχες. Magnussen, Ocon, Bottas για την τρίτη θέση και Vettel, Hamilton για την έκτη. Ο Δανός έχασε σύντομα δύο θέσεις και οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος τον έφτασαν και τον πέρασαν για να τον ρίξουν στην έβδομη θέση.

Στον 40ο γύρο ο Bottas, που υπενθυμίζουμε πως ήταν ένα γύρο πίσω στους πρώτους γύρους, πέρασε τον Ocon για το βάθρο. Στον 42ο γύρο ο Vettel πέρασε τον Γάλλο και ο Hamilton ακολούθησε ένα γύρο αργότερα. Στους τελευταίους γύρους, το ενδιαφέρον στράφηκε στο αν οι Bottas, Vettel και Hamilton θα μπορούσαν να φτάσουν τον Stroll για τη δεύτερη θέση του βάθρου.

O Daniel Ricciardo πήρε την πρώτη του νίκη για φέτος, ενώ δεύτερος τελικά ήταν ο Bottas που πέρασε τον Stroll σε photo finish! Ο Hamilton δεν μπόρεσε να περάσει τον Vettel, μένοντας στην πέμπτη θέση. Έκτος ήταν ο Ocon, έβδομος ο Magnussen, όγδοος ο Sainz, o Fernando Alonso πήρε τους πρώτους βαθμούς της McLaren φέτος, με τον Ericsson δέκατο.