Με τις ίδιες και υψηλότερες θερμοκρασίες, από την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (μπορείτε να διαβάσετε τι έγινε στο FP1 εδώ), ξεκίνησε το FP2. Ο κόσμος στην πίστα παρέμεινε “θερμός” και οι οδηγοί βγήκαν στην πίστα λίγο μετά τις 7. Στην κορυφή βρέθηκε ο Lewis Hamilton με 1.23.620 χρόνο που πέτυχε με την Ultra Soft γόμα, δεύτερος ήταν ο Vettel με 1.24.167 με τη Super Soft ενώ 3ος ολοκλήρωσε την διαδικασία ο Bottas με χρόνο 1.24.176 κι επίσης την Super Soft γόμα.
Από νωρίς, ο Lewis Hamilton έδειξε τις άγριες διαθέσεις του χρησιμοποιώντας την μαλακή γόμα ενώ ο teammate του Valtteri Bottas, ξεκίνησε την διαδικασία με την Ultra Soft. Ο Βρετανός βρέθηκε μισό δέκατο μπροστά από τον Bottas έχοντας πιο σκληρή γόμα, αλλά τελικά άλλαξε και αυτό στη γόμα με το μωβ σιρίτι. Οι Mercedes έδειξαν πολύ καλό ρυθμό αφού με χρησιμοποιημένες Ultra Soft γυρνούσαν μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα από τις Ferrari.
Σε αντίθεση με το πρώτο σκέλος, οι οδηγοί της Scuderia χρησιμοποίησαν εξ’ αρχής την Super Soft γόμα σημειώνοντας καλούς χρόνους ενώ άλλαζαν συνεχώς θέση στην κορυφή. Ο Kimi Raikkonen είχε κάποιες μικρό-εξόδους σε μερικές στροφές της πίστας χωρίς όμως να προκαλέσει κάποια ζημιά στο μονοθέσιο του. Ο Φινλανδός ολοκλήρωσε τη διαδικασία στην 4η θέση με χρόνο 1.24.525 ενώ το τελευταίο ημίωρο χρησιμοποιούσε την Ultra Soft σε αντίθεση με τον teammate του που εξακολουθούσε να χρησιμοποιεί την Super Soft.
Πρόβλημα αντιμετώπισε ο Fernando Alonso ο οποίος έχασε αρκετό μέρος από την διαδικασία καθώς οι μηχανικοί του έκαναν διορθώσεις στο μονοθέσιο του. Εκτός από τον Ισπανό πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Kevin Magnussen ενώ να θυμίσουμε πως στο FP1 ένα πρόβλημα στο κινητήρα είχε κρατήσει και τον Vettel για αρκετή ώρα εκτός πίστας.
Σχεδόν μισή ώρα μετά την έναρξη της διαδικασίας επικράτησε καθεστώς κόκκινης σημαίας εξαιτίας του Jolyon Palmer ο οποίος έχασε το πίσω μέρος της R.S.17 με αποτέλεσμα να βρεθεί στις μπαριέρες προκαλώντας μεγάλη ζημιά στο μονοθέσιο αλλά και πονοκέφαλο στους μηχανικούς του. Ευτυχώς η αδράνεια δεν κράτησε πολύ και 5 λεπτά αργότερα η δράση επέστρεψε στην πίστα.
Παρ’ όλα αυτά λίγα λεπτά μετά το ατύχημα του Palmer και την επανέναρξη της διαδικασίας ο Felipe Massa αναγκάστηκε να σταματήσει το αυτοκίνητο του στην στροφή 10. Όπως ανέφερε στο team radio είχε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μικρό-εξόδους συνέχισε να έχει ο Romain Grosjean με την στροφή 3 να τον ταλαιπωρεί ιδιαίτερα.
Στην 5η και 6η θέση βρέθηκαν οι δύο Red Bull με τον Daniel Ricciardo μπροστά. Ο Αυστραλός σημείωσε 1.24.650 ενώ ο Max Verstappen 1.25.013. Πίσω τους ολοκλήρωσε ο Carlos Sainz με τον Grosjean, τον Hulkenberg και τον Kvyat να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.
Λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας αφού ο Marcus Ericsson έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του και βρέθηκε στην αμμοπαγίδα.