Δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη ο Sebastian Vettel κι έβαλε τη Red Bull του στην πρώτη θέση από την 1η στροφή μέχρι την τελευταία. Οι αρχικές εκτιμήσεις για καλή απόδοση των Red Bull στη Μαλαισία επιβεβαιώθηκαν με τη 2η θέση του Webber, που συμπλήρωσε το εμφατικό 1-2 της ελβετικής ομάδας. Ο Rosberg έφερε το πρώτο βάθρο για τη MercedesGP, Kubica και Sutil χάρισαν πολλούς βαθμούς στις ομάδες τους, ενώ αμέσως πιό πίσω τερμάτισε ένας αφηνιασμένος Lewis Hamilton που σκαρφάλωσε το grid κάνοντας πολλά θεαματικά προσπεράσματα. Προβλήματα ξανά για τον Michael Schumacher, που εγκατέλειψε νωρίς, και τον Alonso που έφτασε ηρωϊκά μέχρι τους τελευταίους γύρους αλλά δεν είδε την καρό σημαία.
Η εκκίνηση κύλησε χωρίς δράματα, αφού δεν υπήρξε η παραμικρή επαφή, παρά την ακινητοποίηση του Barrichello που καρδιοχτύπησε πολλά επερχόμενα μονοθέσια. Webber και Vettel εκκίνησαν παρόμοια, αλλά ο Γερμανός ανέβηκε στην ουρά του team-mate του με τη βοήθεια του slipstream. Ο Webber προφανώς ένιωσε ασφαλής και άνοιξε τη γραμμή του για να πάρει κανονικά τη στροφή… τη στιγμή που ο Vettel άρπαξε την ευκαιρία και χώθηκε έξυπνα στην εσωτερική, κλείνοντας και το προσπέρασμα στην αμέσως επόμενη αριστερή. Οι δυο τους τερμάτισαν ακριβώς όπως βγήκαν από τη δεύτερη στροφή ενώ ο αγώνας πιό πίσω είχε πάρει φωτιά…
Ο Lewis Hamilton κατάφερε να περάσει κάποια μονοθέσια ήδη από τις πρώτες στροφές, ενώ οι Ferrari και ο Button έδειχναν πιό νωχελικοί. Ο Lewis πέρασε κατά σειρά τους Buemi, Alguersuari και Petrov, με τους δύο τελευταίους να δείχνουν εξαιρετικά σημάδια ποιότητας στις μονομαχίες τους με τη McLaren. Οι κινήσεις του Hamilton μπροστά από τον Ρώσο, απασχόλησαν τους αγωνοδίκες που εξέδωσαν προειδοποίηση στην ομάδα. Στο 10ο γύρο εγκατέλειψε ο Schumacher αφού στην έξοδο της στροφής 6 φάνηκε να χαλαρώνει ο πίσω αριστερά τροχός του. Έτσι, σε ένα αγώνα που ήλπιζε να πάει καλά, ο Γερμανός δεν πρόλαβε και πάλι να δείξει κάτι. Ο χορός των pit stop που άνοιξε ο Button δεν έφερε κάποιες δραματικές αλλαγές, ενώ και οι δύο γόμες φάνηκαν να αποδίδουν σταθερά για τους περισσότερους οδηγούς. Ο Mark Webber κατάφερε να κινείται σε ίδιο ρυθμό και κοντά στον Vettel, αλλά ένα πρόβλημα στην τοποθέτηση του εμπρός αριστερά τροχού κατά τη διάρκεια του pit stop στέρησε από τον Αυστραλό τη δυνατότητα να πιέσει για τη νίκη με αξιώσεις. Ο Alonso άρχισε να αντιμετωπίζει έντονα προβλήματα με το κατέβασμα των ταχυτήτων, όπως ακουγόταν καθαρά από τα onboard πλάνα, και κρατιόταν με νύχια και με δόντια πίσω από τους Massa και Button. Ωραίες μάχες εκτυλίσσονταν στις πιό πίσω θέσεις, με τον Alguersuari να κάνει πολύ ωραία προσπεράσματα σε Petrov και Hulkenberg.
Η φθορά των ελαστικών άρχισε να επηρεάζει εμφανώς το ρυθμό των πιλότων περίπου 15 γύρους πριν το τέλος. Ο Hamilton που είχε φτάσει πίσω από τον Sutil δεν βρέθηκε ποτέ σε θέση να δοκιμάσει προσπέραση με αξιώσεις, ο Massa κατάφερε να περάσει με δυσκολία τον Button, κάτι που δεν κατάφερε ποτέ ο Alonso. Η τελική ταχύτητα της McLaren (πιθανότατα ελέω f-duct) έδινε πάντα το κάτι παραπάνω στον Button και ο Ισπανός, μη μπορώντας να μπει σωστά στις στροφές λόγω του προβλήματος με το κιβώτιο, δεν ήταν σε θέση ούτε να επιτεθεί στα φρένα ούτε να κάνει κάποια πολύ πετυχημένη αλλαγή γραμμής για φόρα στην έξοδο. Στον προτελευταίο γύρο και μετά από μια φιλόδοξη -αλλά αποτυχημένη- προσπάθεια του Alonso να περάσει τον Button, ο κινητήρας της Ferrari δεν άντεξε και έστειλε τον Ισπανό στην άκρη της πίστας χωρίς βαθμούς. Οι τελευταίοι γύροι δεν έδωσαν τις συγκινήσεις που έδωσε το πρώτο μισό του αγώνα και οι θέσεις παρέμειναν ως είχαν μέχρι τη σημαία. Στα αξιοσημείωτα του αποτελέσματος ο τερματισμός της Virgin με το Luca di Grassi, όπως και της Lotus με τον Trulli και των δύο HRT με Chandhok και Senna.
Επόμενος αγώνας το σαββατοκύριακο 16-18 Απριλίου, στην πίστα της Shanghai στην Κίνα!
Θέση | Νο | Πιλότος | Ομάδα | Γύροι | Grid | Πόντοι | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 5 | Sebastian Vettel | Red Bull | 56 | Winner | 3 | 25 |
2 | 6 | Mark Webber | Red Bull | 56 | +4.8 secs | 1 | 18 |
3 | 4 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 56 | +13.5 secs | 2 | 15 |
4 | 11 | Robert Kubica | Renault | 56 | +18.5 secs | 6 | 12 |
5 | 14 | Adrian Sutil | Force India | 56 | +21.0 secs | 4 | 10 |
6 | 2 | Lewis Hamilton | McLaren | 56 | +23.4 secs | 20 | 8 |
7 | 7 | Felipe Massa | Ferrari | 56 | +27.0 secs | 21 | 6 |
8 | 1 | Jenson Button | McLaren | 56 | +37.9 secs | 17 | 4 |
9 | 17 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 56 | +70.6 secs | 14 | 2 |
10 | 10 | Nico Hulkenberg | Williams | 56 | +73.3 secs | 5 | 1 |
11 | 16 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 56 | +78.9 secs | 13 | |
12 | 9 | Rubens Barrichello | Williams | 55 | +1 Lap | 7 | |
13 | 8 | Fernando Alonso | Ferrari | 54 | +2 Laps | 19 | |
14 | 25 | Lucas di Grassi | Virgin | 53 | +3 Laps | 24 | |
15 | 20 | Karun Chandhok | HRT | 53 | +3 Laps | 22 | |
16 | 21 | Bruno Senna | HRT | 52 | +4 Laps | 23 | |
17 | 18 | Jarno Trulli | Lotus | 51 | +5 Laps | 18 | |
Ret | 19 | Heikki Kovalainen | Lotus | 46 | +10 Laps | 15 | |
Ret | 12 | Vitaly Petrov | Renault | 32 | +24 Laps | 11 | |
Ret | 15 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 12 | +44 Laps | 10 | |
Ret | 3 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 9 | +47 Laps | 8 | |
Ret | 23 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | 8 | +48 Laps | 9 | |
Ret | 24 | Timo Glock | Virgin | 2 | +54 Laps | 16 | |
Ret | 22 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 0 | +56 Laps | 12 |