Sebastien Vettel

Δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη ο Sebastian Vettel κι έβαλε τη Red Bull του στην πρώτη θέση από την 1η στροφή μέχρι την τελευταία. Οι αρχικές εκτιμήσεις για καλή απόδοση των Red Bull στη Μαλαισία επιβεβαιώθηκαν με τη 2η θέση του Webber, που συμπλήρωσε το εμφατικό 1-2 της ελβετικής ομάδας. Ο Rosberg έφερε το πρώτο βάθρο για τη MercedesGP, Kubica και Sutil χάρισαν πολλούς βαθμούς στις ομάδες τους, ενώ αμέσως πιό πίσω τερμάτισε ένας αφηνιασμένος Lewis Hamilton που σκαρφάλωσε το grid κάνοντας πολλά θεαματικά προσπεράσματα. Προβλήματα ξανά για τον Michael Schumacher, που εγκατέλειψε νωρίς, και τον Alonso που έφτασε ηρωϊκά μέχρι τους τελευταίους γύρους αλλά δεν είδε την καρό σημαία.

Η εκκίνηση κύλησε χωρίς δράματα, αφού δεν υπήρξε η παραμικρή επαφή, παρά την ακινητοποίηση του Barrichello που καρδιοχτύπησε πολλά επερχόμενα μονοθέσια. Webber και Vettel εκκίνησαν παρόμοια, αλλά ο Γερμανός ανέβηκε στην ουρά του team-mate του με τη βοήθεια του slipstream. Ο Webber προφανώς ένιωσε ασφαλής και άνοιξε τη γραμμή του για να πάρει κανονικά τη στροφή… τη στιγμή που ο Vettel άρπαξε την ευκαιρία και χώθηκε έξυπνα στην εσωτερική, κλείνοντας και το προσπέρασμα στην αμέσως επόμενη αριστερή. Οι δυο τους τερμάτισαν ακριβώς όπως βγήκαν από τη δεύτερη στροφή ενώ ο αγώνας πιό πίσω είχε πάρει φωτιά…

Ο Lewis Hamilton κατάφερε να περάσει κάποια μονοθέσια ήδη από τις πρώτες στροφές, ενώ οι Ferrari και ο Button έδειχναν πιό νωχελικοί. Ο Lewis πέρασε κατά σειρά τους Buemi, Alguersuari και Petrov, με τους δύο τελευταίους να δείχνουν εξαιρετικά σημάδια ποιότητας στις μονομαχίες τους με τη McLaren. Οι κινήσεις του Hamilton μπροστά από τον Ρώσο, απασχόλησαν τους αγωνοδίκες που εξέδωσαν προειδοποίηση στην ομάδα. Στο 10ο γύρο εγκατέλειψε ο Schumacher αφού στην έξοδο της στροφής 6 φάνηκε να χαλαρώνει ο πίσω αριστερά τροχός του. Έτσι, σε ένα αγώνα που ήλπιζε να πάει καλά, ο Γερμανός δεν πρόλαβε και πάλι να δείξει κάτι. Ο χορός των pit stop που άνοιξε ο Button δεν έφερε κάποιες δραματικές αλλαγές, ενώ και οι δύο γόμες φάνηκαν να αποδίδουν σταθερά για τους περισσότερους οδηγούς. Ο Mark Webber κατάφερε να κινείται σε ίδιο ρυθμό και κοντά στον Vettel, αλλά ένα πρόβλημα στην τοποθέτηση του εμπρός αριστερά τροχού κατά τη διάρκεια του pit stop στέρησε από τον Αυστραλό τη δυνατότητα να πιέσει για τη νίκη με αξιώσεις. Ο Alonso άρχισε να αντιμετωπίζει έντονα προβλήματα με το κατέβασμα των ταχυτήτων, όπως ακουγόταν καθαρά από τα onboard πλάνα, και κρατιόταν με νύχια και με δόντια πίσω από τους Massa και Button. Ωραίες μάχες εκτυλίσσονταν στις πιό πίσω θέσεις, με τον Alguersuari να κάνει πολύ ωραία προσπεράσματα σε Petrov και Hulkenberg.

Η φθορά των ελαστικών άρχισε να επηρεάζει εμφανώς το ρυθμό των πιλότων περίπου 15 γύρους πριν το τέλος. Ο Hamilton που είχε φτάσει πίσω από τον Sutil δεν βρέθηκε ποτέ σε θέση να δοκιμάσει προσπέραση με αξιώσεις, ο Massa κατάφερε να περάσει με δυσκολία τον Button, κάτι που δεν κατάφερε ποτέ ο Alonso. Η τελική ταχύτητα της McLaren (πιθανότατα ελέω f-duct) έδινε πάντα το κάτι παραπάνω στον Button και ο Ισπανός, μη μπορώντας να μπει σωστά στις στροφές λόγω του προβλήματος με το κιβώτιο, δεν ήταν σε θέση ούτε να επιτεθεί στα φρένα ούτε να κάνει κάποια πολύ πετυχημένη αλλαγή γραμμής για φόρα στην έξοδο. Στον προτελευταίο γύρο και μετά από μια φιλόδοξη -αλλά αποτυχημένη- προσπάθεια του Alonso να περάσει τον Button, ο κινητήρας της Ferrari δεν άντεξε και έστειλε τον Ισπανό στην άκρη της πίστας χωρίς βαθμούς. Οι τελευταίοι γύροι δεν έδωσαν τις συγκινήσεις που έδωσε το πρώτο μισό του αγώνα και οι θέσεις παρέμειναν ως είχαν μέχρι τη σημαία. Στα αξιοσημείωτα του αποτελέσματος ο τερματισμός της Virgin με το Luca di Grassi, όπως και της Lotus με τον Trulli και των δύο HRT με Chandhok και Senna.

Επόμενος αγώνας το σαββατοκύριακο 16-18 Απριλίου, στην πίστα της Shanghai στην Κίνα!

Θέση Νο Πιλότος Ομάδα Γύροι Grid Πόντοι
1 5 Sebastian Vettel Red Bull 56 Winner 3 25
2 6 Mark Webber Red Bull 56 +4.8 secs 1 18
3 4 Nico Rosberg Mercedes GP 56 +13.5 secs 2 15
4 11 Robert Kubica Renault 56 +18.5 secs 6 12
5 14 Adrian Sutil Force India 56 +21.0 secs 4 10
6 2 Lewis Hamilton McLaren 56 +23.4 secs 20 8
7 7 Felipe Massa Ferrari 56 +27.0 secs 21 6
8 1 Jenson Button McLaren 56 +37.9 secs 17 4
9 17 Jaime Alguersuari Toro Rosso 56 +70.6 secs 14 2
10 10 Nico Hulkenberg Williams 56 +73.3 secs 5 1
11 16 Sebastien Buemi Toro Rosso 56 +78.9 secs 13
12 9 Rubens Barrichello Williams 55 +1 Lap 7
13 8 Fernando Alonso Ferrari 54 +2 Laps 19
14 25 Lucas di Grassi Virgin 53 +3 Laps 24
15 20 Karun Chandhok HRT 53 +3 Laps 22
16 21 Bruno Senna HRT 52 +4 Laps 23
17 18 Jarno Trulli Lotus 51 +5 Laps 18
Ret 19 Heikki Kovalainen Lotus 46 +10 Laps 15
Ret 12 Vitaly Petrov Renault 32 +24 Laps 11
Ret 15 Vitantonio Liuzzi Force India 12 +44 Laps 10
Ret 3 Michael Schumacher Mercedes GP 9 +47 Laps 8
Ret 23 Kamui Kobayashi BMW Sauber 8 +48 Laps 9
Ret 24 Timo Glock Virgin 2 +54 Laps 16
Ret 22 Pedro de la Rosa BMW Sauber 0 +56 Laps 12