Μετά από μια αναμονή τριών εβδομάδων, έφτασε η ώρα να παρακολουθήσουμε τον πρώτο Ευρωπαικό αγώνα της χρονιάς ο οποίος πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία, συγκεκριμένα στη Βαρκελώνη.

Το Ισπανικό Grand Prix, μας άφησε ελάχιστες αναμνήσεις, 66 γύροι από τους οποίους οι περισσότεροι ήταν ανιαροί. Αυτό που κρατάμε και μας άρεσε από τον αγώνα είναι οι στρατηγικές των ομάδων, περισσότερο της Ferrari και της Mercedes.

Στη Mercedes έδειξαν ότι είναι καλοί μαθητές και ακολούθησαν μια έξυπνη στρατηγική τριών pit-stop για να εξασφαλίσουν ένα ακόμα 1-2, το τρίτο αυτήν τη χρονιά. Ο Rosberg έδειξε από την αρχή πως πήγε στην Ισπανία για να κερδίσει τον πρώτο του αγώνα για φέτος. Το Σάββατο ήταν ο πιο γρήγορος οδηγός στη διάρκεια του Q3 και εξασφάλισε την pole position. Την επόμενη μέρα ξεκίνησε από την πρώτη θέση και τερμάτισε σε αυτήν. Πολύ καλός αγώνας από το Γερμανό, αν και δεν απειλήθηκε καθόλου κατά την διάρκεια του αγώνα.

Από την άλλη ο Lewis Hamilton χρειάστηκε τη βοήθεια της ομάδας του για να μπορέσει να πέρασει τον Sebastian Vettel και να εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός έχασε τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση του αγώνα από τον Vettel και παρόλο που ήταν σε απόσταση ενός δευτερολέπτου απο τον Vettel, δεν μπορούσε να τον προσπεράσει. Αναγκάστηκε να ζητήσει τη βοήθεια της ομάδας του ώστε να βρεθεί μπροστά του. Η Mercedes ανταποκρίθηκε θετικά, ακολούθησε μια στρατηγική τριών pit-stop, μετα το δεύτερο pit-stop εβαλε στον Hamilton την σκληρή γόμα με αποτέλεσμα να κινείται όλο και πιο γρήγορα, γύρο με το γύρο, με αποτέλεσμα να ήταν θέμα χρόνου το πότε θα έπαιρνε τη θέση του πίσω.

hamilton_barcelona_2015_w06_mercedes_01

H Ferrari πήρε ένα ρίσκο στη διάρκεια του αγώνα αφού παρόλο που έβλεπε πως ο αντίπαλός της ήταν φανερά πιο γρήγορος, άφησε τον Sebastian Vettel στην πίστα, μια στρατηγική που δεν απέδωσε και έτσι αρκέστηκαν στην τρίτη θέση (καθόλου άσχημα αν λάβουμε υπόψη πως οι Ιταλοί ανέβηκαν στο βάθρο για ακόμα μια φορά αυτήν τη χρονιά).

Αυτό που μας προβλημάτισε ήταν η διαφορά μεταξύ του Rosberg και του Vettel. Μια διαφορά 45 δευτερολέπτων που είναι αρκετά μεγαλη. Η Ferrari πήγε με ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων στην Ισπανία το οποίο όπως παραδέχθηκαν οι Ιταλοί δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.

raikkonen_barcelona_2015_ferrari_01

Όπως δείχνουν τα αποτέσματα, η Mercedes φέτος δεν θα έχει αντίπαλο και αυτήν τη φορά ούτε ο Hamilton θα έχει αντίπαλο. Κάτι που είναι κακό για το άθλημα και με κάποιον τρόπο θα πρέπει να βρέθει μια λύση για να γυρίσουν οι οπαδοί πίσω.

Ένα άκομα λυπηρό γεγονός ήταν η επίδοση της McLaren. Ένα πολυ καλό Qualifying session καταστράφηκε στη διάρκεια του αγώνα. Για πρώτη φορά φέτος ο Fernando Alonso και ο Jenson Button πέρασαν στο Q2, κάτι που μας έδειξε ότι ίσως η McLaren πήγε να πάρει τους πρώτους της βαθμούς στην Βαρκελώνη. Μια μέρα μετά ο Jenson Button τελείωσε τον αγώνα στην 16η θέση με πολλά προβλήματα και ο Fernando Alonso αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον αγώνα μέτα απο πρόβλημα με τα φρένα.

alonso_barcelona_2015_mclaren_air

Μέτα από τρεις εβδομάδες αποχής, δεν είδαμε καμία δραματική αλλαγή στην Ισπανία. H Mercedes συνεχίζει να είναι πρώτη με διαφορά, η Ferrari δείχνει ότι θα πάρει τη δευτερη θέση στη βαθμολογία των κατασκεύαστων και συνεχιζει να ανεβαίνει στο βάθρο, η McLaren συνεχίζει να απογοητεύει και η Red Bull να απειλεί πως θα φύγει από το πρωτάθλημα αν η Renault δεν βελτιώσει τους κινητήρες της.

Ο επόμενoς αγώνας θα λάβει μέρος στο λαμπερό Monaco σε δύο εβδομάδες, μπόρει άραγε να αλλάξει κάτι μέχρι τότε;