Η τρίτη σεζόν της Formula E ξεκινά σε λιγότερο από δύο εβδομάδες και όλα –σχεδόν- είναι έτοιμα για τη νέα σεζόν!

Καλεντάρι

Η σεζόν ξεκινά στις 9 Οκτωβρίου με τον πρώτο αγώνα της Formula E στο Hong Kong, ενώ κάτι παραπάνω από ένα μήνα αργότερα το πρωτάθλημα θα επισκεφτεί και το Μαρόκο για πρώτη φορά. Έπειτα, με το νέο έτος, το πρωτάθλημα θα επιστρέψει στο Buenos Aires και το Μεξικό, στις πίστες που χρησιμοποιήθηκαν και την περσινή σεζόν. Οι τοποθεσίες των αγώνων που θα διεξαχθούν στις 22 Απριλίου και στις 24 Ιουνίου είναι άγνωστες, όμως στο μεσοδιάστημα αυτών των δύο το πρωτάθλημα θα επισκεφτεί το Μονακό, το Παρίσι και το Βερολίνο. Το πρωτάθλημα θα κλείσει με τρεις νέες πίστες τον Ιούλιο αρχικά στις Βρυξέλλες κι έπειτα με διπλούς αγώνες σε Μόντρεαλ και Νέα Υόρκη. Αξίζει να σημειωθεί πως ο γύρος στις Βρυξέλλες είναι την ίδια ημερομηνία με τον αγώνα του αγώνα του WEC στο Nurburgring και αυτό μπορεί να προκαλέσει θέματα, αφού πολλοί οδηγοί (όπως οι Buemi, di Grassi, Bird, Heidfeld και Duval) συμμετέχουν και στα δύο.

RoundePrixCountryTrackDate
1Hong Kong ePrix Hong KongTBA9 October 2016
2Marrakesh ePrix MoroccoTBA12 November 2016
3Buenos Aires ePrix ArgentinaPuerto Madero Street Circuit18 February 2017
4Mexico City ePrix MexicoAutódromo Hermanos Rodríguez1 April 2017
5TBATBATBA22 April 2017
6Monaco ePrix MonacoCircuit de Monaco13 May 2017
7Paris ePrix FranceParis Street Circuit20 May 2017
8Berlin ePrix GermanyBerlin Street Circuit10 June 2017
9TBATBATBA24 June 2017
10Brussels ePrix BelgiumTBA1 July 2017
11Montreal ePrix Race 1 CanadaTBA15 July 2017
12Montreal ePrix Race 216 July 2017
13New York ePrix Race 1 United StatesBrooklyn Street Circuit29 July 2017
14New York ePrix Race 230 July 2017

Νέοι κανονισμοί

Μικρές είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς ενόψει της τρίτης σεζόν της Formula E. H Μichelin θα φέρει διαφορετικά ελαστικά φέτος, με στόχο να παρουσιάζουν μικρότερη αντίσταση, να είναι πιο ελαφριά και να ανεβάζουν πιο εύκολα θερμοκρασία, αλλά να έχουν την ίδια αντοχή. Ο οδηγός που θα κάνει τον ταχύτερο γύρο θα παίρνει ένα βαθμό αντί για δύο, όπως γινόταν τις προηγούμενες σεζόν. Επίσης, το ανώτατο όριο βάρους των μπαταριών θα αυξηθεί κατά δέκα κιλά, ενώ του συνολικού βάρους του μονοθεσίου κατά οκτώ. Οι μπαταρίες θα μπορούν να ανακτούν ενέργεια 150kW, αντί για 100 kW, με την ανώτατη δύναμη των μονοθεσίων να παραμένει στα 200 kW, ενόψει αυξήσεων για τις δύο επόμενες σεζόν. Τέλος, τα μονοθέσια θα έχουν νέες μπροστινές πτέρυγες (όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω), μόνο για κοσμητικούς λόγους.
jaguar_s3_wing

Οδηγοί και ομάδες

Αρκετές αλλαγές έχουμε στις ομάδες και τους οδηγούς για τη σεζόν 2016/17. Η μεγαλύτερη ίσως είδηση ήταν η επιστροφή της Jaguar στους αγώνες, με τη Βρετανική εταιρία να φτιάχνει το δικό της σύστημα μετάδοσης, σε συνεργασία με τη Williams. Οδηγοί θα είναι ο Adam Carroll και ο Mitch Evans. Δεύτερη νέα ομάδα είναι η Techeetah, που αντικαθιστά την Aguri και θα έχει οδηγούς τον Jean-Eric Vergne και τον Ma Qing Hua.
Οι δύο πρωταγωνίστριες των δύο πρώτων σεζόν, NextEV, DAMS και Abt θα συνεχίσουν με απαράλλαχτα δίδυμα και συστήματα μετάδοσης. Η DS Virgin φέρνει τον τρεις φορές πρωταθλητή στο WTCC με τη Citroen, Jose Maria Lopez, πλάι στον Sam Bird, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στις Venturi και Mahindra, με τους Maro Engel και Felix Rosenqvist αντίστοιχα να προετοιμάζονται για το ντεμπούτο τους στο πρωτάθλημα. Η Andretti θα αγωνιστεί με το πολλά υποσχόμενο δίδυμο των Robin Frijns και Antonio Felix da Costa, ενώ τέλος η Dragon θα διατηρήσει τους Duval και d’Ambrosio, όμως θα κατασκευάσει το δικό της σύστημα μετάδοσης, αντί να προμηθεύεται αυτό της Venturi.

Team#Drivers
ABT Schaeffler Audi Sport11.
66.
L. Di Grassi
D. Abt
Renault e.Dams8.
9.
N. Prost
S. Buemi
DS Virgin Racing2.
37.
S. Bird
J.M. Lopez
Faraday Future Dragon Racing6.
7.
L. Duval
J. d'Ambrosio
Mahindra Racing Formula E Team19.
23.
F. Rosenqvist
N. Heidfeld
Venturi Formula E Team4.
5.
S. Sarrazin
M. Engel
MS Amlin Andretti27.
28.
R. Frijns
A. Felix da Costa
NextEV NIO3.
88.
N. Piquet Jr.
O. Turvey
Techeetah25.
33.
J. Vergne
Q.H. Ma
Panasonic Jaguar Racing20.
47.
M. Evans
A. Carroll