[vc_row][vc_column][vc_column_text]Στην εκκίνηση, ο Jarno Trulli κράτησε την πρώτη θέση που πήρε στις κατατακτήριες για πολύ λίγο αφού ο δεύτερος στο grid, Lucas di Grassi τον πέρασε στη δεύτερη στροφή εκμεταλλευόμενος λάθος του Ιταλού. Ο Buemi παρέμεινε τρίτος, μπροστά από τον Heidfeld, τον Prost, τον d’ Ambrosio και τον Liuzzi. Ο Daniel Abt βρισκόταν στην όγδοη θέση, αλλά έκανε τετ α κε, πέφτοντας τελευταίος.
Ο di Grassi σύντομα άνοιξε τη διαφορά από τον Trulli, ο οποίος αποσπάστηκε από το group των μονοθεσίων που τον ακολουθούσαν. O Prost έχασε δύο θέσεις, από τους d’ Ambrosio και Liuzzi, ενώ ο Buemi μαζί με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς πίσω του πλησίαζαν και πάλι τον Trulli. O Ιταλός έχασε δώδεκα θέσεις σε πέντε μόλις γύρους χωρίς να φαίνεται να έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα, παρά μόνο κακό ρυθμό. Το μεγάλο πλάτος της πίστας βοήθησε τους οδηγούς να κάνουν προσπεράσματα, κάτι που επιβεβαίωσε ο d’ Ambrosio περνώντας τον Heidfeld για την τρίτη θέση και ο Sarrazin τον Piquet για την έβδομη.
Στον 16ο γύρο οι Sarrazin και Trulli έγιναν οι πρώτοι που έκαναν pitstop, με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς, εκτός από αυτούς της Team China, να κάνουν το ίδιο ένα γύρο αργότερα. Στον 18ο γύρο, με τα pitstops των Piquet και Pic είδαμε πως διαμορφώθηκε η κατάταξη μετά την αλλαγή μονοθεσίου για όλους τους οδηγούς. Ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο d’ Ambrosio που πήρε τη δεύτερη θέση, όντας 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον di Grassi, ενώ χαμένοι ήταν οι οδηγοί της Amlin που δέχθηκαν ποινή γιατί τα pitstops τους ήταν ταχύτερα από το επιτρεπόμενο. O Βuemi άρχισε να χάνει την επαφή του με τον d’ Ambrosio και βρέθηκε υπό την απειλή των Heidfeld και Duval.
O Buemi ξέφυγε, όμως στη μάχη των οδηγών πίσω του προστέθηκαν o Sarrazin και ο Piquet, με τον Βραζιλιάνο να περνά στην έκτη θέση. Ο Duval πήρε την τέταρτη θέση από τον Heidfeld, ο οποίος έχασε και την πέμπτη από τον Piquet. Στο μεταξύ, ο di Grassi είχε εξαφανιστεί και πήρε τη δεύτερή του νίκη για φέτος, μεγαλώνοντας τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας![/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”23102″ border_color=”grey” img_link_target=”_self”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]ΥΓ: Λίγες ώρες μετά τον τερματισμό υπήρξε ακύρωση του di Grassi, με τη νίκη να πηγαίνει στον d’ Ambrosio, διαβάστε εδώ.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]
POS | NO | TEAM | LAPS | GAP | KPH |
---|---|---|---|---|---|
01 | 7 | Jerome d'Ambrosio | Dragon Racing | 48:26.566 | +7.586s |
02 | 9 | Sébastien Buemi | e.dams-Renault | 48:28.999 | +10.019s |
03 | 6 | Loic Duval | Dragon Racing | 48:30.074 | +11.094s |
04 | 99 | Nelson Piquet (FL) | NEXTEV TCR | 48:30.541 | +11.561s |
05 | 23 | Nick Heidfeld | Venturi | 48:39.612 | +20.632s |
06 | 30 | Stephane Sarrazin | Venturi | 48:39.901 | +20.921s |
07 | 27 | Jean-Eric Vergne | Andretti | 48:40.244 | +21.264s |
08 | 2 | Sam Bird | Virgin Racing | 48:40.621 | +21.641s |
09 | 18 | Vitantonio Liuzzi | Trulli | 48:42.202 | +23.222s |
10 | 8 | Nicolas Prost | e.dams-Renault | 48:43.168 | +24.188s |
11 | 55 | Antonio Felix da Costa | Amlin Aguri | 48:43.363 | +24.383s |
12 | 3 | Jaime Alguersuari | Virgin Racing | 48:47.160 | +28.180s |
13 | 28 | Scott Speed | Andretti | 48:47.715 | +28.735s |
14 | 66 | Daniel Abt | Audi Sport ABT | 48:50.254 | +31.274s |
15 | 88 | Charles Pic | NEXTEV TCR | 48:52.057 | +33.077s |
16 | 77 | Salvador Duran | Amlin Aguri | 49:10.723 | +51.743s |
17 | 21 | Bruno Senna | Mahindra Racing | 49:12.823 | +53.843s |
18 | 5 | Karun Chandhok * | Mahindra Racing | 48:51.269 | +32.289s |
19 | 10 | Jarno Trulli (P) | Trulli | 46:10.019 | +2 laps |
20 | 11 | Lucas di Grassi * | Audi Sport ABT | 48:18.980 |