[vc_row][vc_column][vc_column_text]Στην εκκίνηση, ο Jarno Trulli κράτησε την πρώτη θέση που πήρε στις κατατακτήριες για πολύ λίγο αφού ο δεύτερος στο grid, Lucas di Grassi τον πέρασε στη δεύτερη στροφή εκμεταλλευόμενος λάθος του Ιταλού. Ο Buemi παρέμεινε τρίτος, μπροστά από τον Heidfeld, τον Prost, τον d’ Ambrosio και τον Liuzzi. Ο Daniel Abt βρισκόταν στην όγδοη θέση, αλλά έκανε τετ α κε, πέφτοντας τελευταίος.

Ο di Grassi σύντομα άνοιξε τη διαφορά από τον Trulli, ο οποίος αποσπάστηκε από το group των μονοθεσίων που τον ακολουθούσαν. O Prost έχασε δύο θέσεις, από τους d’ Ambrosio και Liuzzi, ενώ ο Buemi μαζί με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς πίσω του πλησίαζαν και πάλι τον Trulli. O Ιταλός έχασε δώδεκα θέσεις σε πέντε μόλις γύρους χωρίς να φαίνεται να έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα, παρά μόνο κακό ρυθμό. Το μεγάλο πλάτος της πίστας βοήθησε τους οδηγούς να κάνουν προσπεράσματα, κάτι που επιβεβαίωσε ο d’ Ambrosio περνώντας τον Heidfeld για την τρίτη θέση και ο Sarrazin τον Piquet για την έβδομη.

Στον 16ο γύρο οι Sarrazin και Trulli έγιναν οι πρώτοι που έκαναν pitstop, με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς, εκτός από αυτούς της Team China, να κάνουν το ίδιο ένα γύρο αργότερα. Στον 18ο γύρο, με τα pitstops των Piquet και Pic είδαμε πως διαμορφώθηκε η κατάταξη μετά την αλλαγή μονοθεσίου για όλους τους οδηγούς. Ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο d’ Ambrosio που πήρε τη δεύτερη θέση, όντας 10 δευτερόλεπτα πίσω από τον di Grassi, ενώ χαμένοι ήταν οι οδηγοί της Amlin που δέχθηκαν ποινή γιατί τα pitstops τους ήταν ταχύτερα από το επιτρεπόμενο. O Βuemi άρχισε να χάνει την επαφή του με τον d’ Ambrosio και βρέθηκε υπό την απειλή των Heidfeld και Duval.

O Buemi ξέφυγε, όμως στη μάχη των οδηγών πίσω του προστέθηκαν o Sarrazin και ο Piquet, με τον Βραζιλιάνο να περνά στην έκτη θέση. Ο Duval πήρε την τέταρτη θέση από τον Heidfeld, ο οποίος έχασε και την πέμπτη από τον Piquet. Στο μεταξύ, ο di Grassi είχε εξαφανιστεί και πήρε τη δεύτερή του νίκη για φέτος, μεγαλώνοντας τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας![/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”23102″ border_color=”grey” img_link_target=”_self”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]ΥΓ: Λίγες ώρες μετά τον τερματισμό υπήρξε ακύρωση του di Grassi, με τη νίκη να πηγαίνει στον d’ Ambrosio, διαβάστε εδώ.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

POSNOTEAMLAPSGAPKPH
017Jerome d'AmbrosioDragon Racing48:26.566+7.586s
029Sébastien Buemie.dams-Renault48:28.999+10.019s
036Loic DuvalDragon Racing48:30.074+11.094s
0499Nelson Piquet (FL)NEXTEV TCR48:30.541+11.561s
0523Nick HeidfeldVenturi48:39.612+20.632s
0630Stephane SarrazinVenturi48:39.901+20.921s
0727Jean-Eric VergneAndretti48:40.244+21.264s
082Sam BirdVirgin Racing48:40.621+21.641s
0918Vitantonio LiuzziTrulli48:42.202+23.222s
108Nicolas Proste.dams-Renault48:43.168+24.188s
1155Antonio Felix da CostaAmlin Aguri48:43.363+24.383s
123Jaime AlguersuariVirgin Racing48:47.160+28.180s
1328Scott SpeedAndretti48:47.715+28.735s
1466Daniel AbtAudi Sport ABT48:50.254+31.274s
1588Charles PicNEXTEV TCR48:52.057+33.077s
1677Salvador DuranAmlin Aguri49:10.723+51.743s
1721Bruno SennaMahindra Racing49:12.823+53.843s
185Karun Chandhok *Mahindra Racing48:51.269+32.289s
1910Jarno Trulli (P)Trulli46:10.019+2 laps
2011Lucas di Grassi *Audi Sport ABT48:18.980
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]