O αγώνας ξεκίνησε με μικρή καθυστέρηση, αφού ο Antonio Fuoco και ο Sean Gelael έμειναν στο grid. Όταν έγινε η εκκίνηση, ο Leclerc διατήρησε την πρωτοπορία από τον Alexander Albon, τον Oliver Roswland, τον Nobuharu Matsushita και τον Artem Markelov, με όλους τους πρωτοπόρους να διαλέγουν τη μαλακή γόμα, και όχι την πολύ μαλακή.

Με εξαίρεση ένα όμορφο προσπέρασμα του Luca Ghiotto στον Johnny Cecotto και μερικές άλλες αποτυχημένες προσπέρασμα δεν είδαμε δράση, μέχρι που το μονοθέσιο του Nicolas Latifi σταμάτησε στο τούνελ στον έκτο γύρο και έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Ο Albon αποφάσισε να κάνει pitstop για ένα μεγάλο δεύτερο stint με πολύ μαλακή γόμα.

Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας είδαμε ένα οδηγικό ρεσιτάλ από τον Charles Leclerc. O Μονεγάσκος έκανε πολλούς γρήγορους γύρους, σταθερά στο μέσο του 1:21, με τους υπολοίπους στο 1:22 και τον Albon να χάνει πολύ χρόνο πίσω από τους King και Nato στην έκτη θέση.

Όταν ο Louis Deletraz και ο Robert Visoiu είχαν ατύχημα στη Mirabeau, στον 21ο γύρο, o Leclerc μπήκε αμέσως στα pit, ενώ οι Rowland, Markelov, Matsushita μπήκαν αφού βγήκε η ένδειξη του safety car. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Μονεγάσκος να πέσει στην τέταρτη θέση. Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα καθώς ένας έντονος κραδασμός τον ανάγκασε να σταματήσει ξανά και να πέσει στην τελευταία θέση, προτού εγκαταλείψει.

Μπροστά τα πράγματα έμειναν ως είχαν από τον 22ο γύρο. Ο Oliver Rowland νίκησε τον αγώνα, με τον Markelov και τον Matsushita πίσω του. Ο Albon ήταν τελικά τέταρτος, με τον Ghiotto πέμπτο. Malja, de Vries και Gelael ολοκλήρωσαν την πρώτη οκτάδα.