O αγώνας ξεκίνησε με Albon, Nato, Ghiotto, Matsushita, Leclerc, de Vries, Latifi και Rowland στις πρώτες οκτώ θέσεις, όμως η κατάταξη άλλαξε δραματικά στον πρώτο γύρο.

Οι δύο πρωτοπόροι έκαναν κακή εκκίνηση και οι πρώτοι οκτώ βρέθηκαν πολύ κοντά. Πρώτος από την πρώτη στροφή βγήκε ο Matsushita, με τον Ghiotto δεύτερο. Οι μάχες συνεχίστηκαν μέχρι τη δεύτερη στροφή, με τον de Vries να παίρνει την τρίτη θέση, το Rowland την τέταρτη, το Leclerc την πέμπτη, τον Albon να πέφτει στην έκτη, το Νato στην έβδομη και το Latifi στην όγδοη.

Μετά από 18 γύρους, στους οποίους η μόνη ανακατάταξη μπορστά ήταν δύο χαμένες θέσεις για τον Albon, o Matsushita είχε διαφορά 2 δευτερολέπτων από τον Ghiotto, πίσω από τον οποίο ήταν κολλημένοι οι de Vries, Rowland και Leclerc. Στο σημείο εκείνο, ο de Vries έκανε μία πολύ επιθετική κίνηση στον Ιταλό, ο οποίος έχασε το ρυθμό του και τη θέση του από τους άλλους δύο οδηγούς. Τα ελαστικά του Ghiotto δεν είχαν πολύ καλή ζωή και ο Ιταλός έπεσε στην όγδοη θέση, ενώ ένα πρόβλημα στο κιβώτιο κόστισε την ευκαιρία να διεκδικήσει το βάθρο στο Leclerc.

Νικητής ήταν ο Nobuharu Matsushita, ενώ ο Rowland πέρασε τον de Vries για τη δεύτερη θέση. Ο Leclerc ήταν τελικά τέταρτος, με τους Nato και Latifi κολλημένους πίσω του. Έβδομος ήταν ο Albon, με τον Ghiotto τελικά όγδοο.