O Charles Leclerc πήρε την έβδομή του pole σε επτά αγώνες φέτος, όμως η χαρά του δεν κράτησε για πολύ. Ένα εξάρτημα δεν ήταν σύμφωνο με τους κανονισμούς και ακυρώθηκε, ξεκινώντας τον αγώνα τελευταίος! Αυτό επωφέλησε όλους τους αντιπάλους του, ιδιαιτέρως τους Rowland, Markelov, King και Fuoco που ξεκίνησαν από τις πρώτες τέσσερις θέσεις. Πέμπτος ήταν ο Norman Nato, που όμως έμεινε στο grid και εκκίνησε από το pitlane.

Στην εκκίνηση, ο Markelov πέρασε το Rowland, με τον King τρίτο και τον Latifi τέταρτο. Στο μεταξύ, ο Leclerc κέρδισε οκτώ θέσεις, για να ανεβεί ενδέκατος. Μετά από αρκετούς γύρους, ο King έχασε θέσεις από Latifi και de Vries, λίγους γύρους πριν το pitstop των οδηγών που εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι είχαν αυτή τη στρατηγική, αφού μόνο τέσσερις ξεκίνησαν με τη μέση. Μεταξύ αυτών ήταν οι Alex Albon και Charles Leclerc, που έδωσαν μία τεράστια μάχη για την προσωρινή πρωτοπορία.

Όταν όλοι οι οδηγοί έκαναν το pitstop τους, ο Rowland ήταν πρώτος, έχοντας κάνει undercut στον Markelov. Τρίτος ήταν ο Latifi, με τους de Vries, Matsushita, Malja, King, Ghiotto πίσω του και τον Leclerc ένατο. Στο σημείο αυτό, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε στην πίστα, λόγω ατυχήματος ανάμεσα σε Canamasas και Visoiu, και μας περίμενε ένα εντυπωσιακό φινάλε!

Ο Leclerc πέρασε τρία μονοθέσια στην επανεκκίνηση και ανέβηκε έκτος, όμως με οκτώ γύρους για το τέλος το ενδιαφέρον στράφηκε στην κορυφή. Ο αγώνας κρίθηκε με τρεις γύρους για το τέλος. Ο Markelov προσπάθησε να περάσει το Rowland, αλλά κατέληξε αρχικά στο γρασίδι και μετά στις μπαριέρες! Το αυτοκίνητο ασφαλείας βρέθηκε πάλι στην πίστα, με τον τερματισμό να γίνεται πίσω από αυτό.

Νικητής ήταν ο Rowland με τον Latifi να συμπληρώνει το 1-2 για τη DAMS. O de Vries ήταν τρίτος, με τον Leclerc τέταρτο, το Matsushita πέμπτο, τον Ghiotto έκτο, το Nato έβδομο και τον Albon όγδοο!