“Θα πρέπει τότε (μετά το Αυστριακό Grand Prix τον Ιούνιο) να αποφασίσουμε σχετικά με τον μελλοντικό μας συνεργάτη. Η Volkswagen έχει ήδη παρουσία σε άλλες μορφές αγώνων, με κινητήρες που είναι παρόμοιοι τεχνολογικά με εκείνους της Formula 1.”
Είναι γεγονός ότι η Red Bull έχει κάθε λόγο να μην είναι ευχαριστημένη από τα υπερτροφοδοτούμενα V6 σύνολα που της παρέχει φέτος η Renault και στην πράξη όχι απλά βάζουν ταβάνι στις δυνατότητες της RB10, αλλά έχουν αποδειχτεί και αναξιόπιστα.
Με τους κατασκευαστές κινητήρων όμως να περιορίζονται στις Ferrari και Mercedes, που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα με ευθέως ανταγωνιστικές ομάδες και τη Honda να δείχνει ότι επιθυμεί να βάλει σε προταιρεότητα την McLaren, με την οποία έχουν μακρά παράδοση επιτυχιών, οι εναλλακτικές επιλογές είναι ανύπαρκτες.
Το τοπίο όμως ενδέχεται να αλλάξει στα επόμενα χρόνια, καθώς οι νέοι κινητήρες είναι αρκετά πιο ελκυστικοί για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που μπορούν να εκμεταλλευτούν εμπορικά το συνδυασμό μικρού κυβισμού και turbo, συνδέοντάς τον με τα “αντίστοιχα” σύνολα που κινούν τα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής.
Το ενδιαφέρον του Volkswagen Group για την F1 θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο, παρά τις κατηγορηματικές δηλώσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς από στελέχη των VW και Audi και το διαψεύδουν.
Γνωρίζουμε μάλιστα ότι η αλλαγή των κινητήρων σχεδιάστηκε αρχικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Audi, προκειμένου αυτή να εισέλθει στο πρωτάθλημα.
Διαβάστε προσεκτικά αυτό το παλιό αλλά πολύ κατατοπιστικό άρθρο, που συνοψίζει το χρονικό της υπόθεσης “VW στην Formula 1” όπως το είδαμε να εκτυλίσσεται τα προηγούμενα χρόνια και θα δείτε ότι το σενάριο κάθε άλλο παρά απίθανο δεν θα ήταν, ενώ δεν πρέπει να υποτιμούμε τη στενή εμπορική συνεργασία της VW με τη Red Bull, δε διάφορες κατηγορίες μηχανοκίνητου αθλητισμού.