Ο αγώνας της Αυστραλίας τελείωσε και το χάος της φημολογίας μόλις ξεκίνησε. Η McLaren πριν τις δοκιμές δήλωνε πως δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη από την συνεργασία της με την Honda και πως αν χρησιμοποιούσε τους κινητήρες της Mercedes θα ήταν στις πρώτες θέσεις.

Μετά τον αγώνα οι φήμες που διαδόθηκαν στο paddock ανέφεραν πως η McLaren θα μπορούσε να αλλάξει προμηθευτή κινητήρων και η Honda θα παρέμενε στην F1 μέσω της Sauber F1 Team.

Το συμβόλαιο συνεργασίας της McLaren με τη Honda διαρκεί ως το 2024, αλλά ο Eric Boullier και άλλα υψηλόβαθμα στελέχη σκέφτονται να σπάσουν το τεράστιο συμβόλαιο και να πληρώσουν την αποζημίωση στους Ιάπωνες ώστε να κάνει την τολμηρή κίνηση να πάει στην Mercedes, ώστε να μην χαθούν χορηγοί από την ομάδα του Woking.

Από την άλλη η Sauber F1 Team είναι σε κατάσταση stand-by, αφού αν η Honda φύγει από την McLaren είναι διατεθειμένη να πάρει τα εκατομμύρια των Ιαπώνων και να σταματήσει την πολυετή συνεργασία με την Ferrari, της οποίας χρησιμοποιεί περσινούς κινητήρες.

Από την άλλη στη Mercedes δεν έχουν ακούσει ή μιλήσει με εκπρόσωπους της McLaren για τυχόν νέα συνεργασία των δύο. Ο Niki Lauda εξηγεί:

Δεν έχω ακούσει τίποτα τέτοιο. Δεν μπορώ να το σχολιάσω, επειδή δεν γνωρίζω κάτι. Πάντα υπάρχει αυτός ο πυρετός του Internet. Κάποιοι γράφουν κάτι και όλοι τους πιστεύουν.

Από την άλλη ο Toto Wolff δεν διαφώνησε με αυτά που είπε ο Niki Lauda και πρόσθεσε:

Για εμάς είναι σημαντικό να έχουμε πολύ καλές και ισορροπημένες σχέσεις με όλους της ομάδες της Formula 1.

Μέσα σε όλα αυτά που ακούστηκαν και ειπώθηκαν, ήταν πως ο Toto Wolff δεν έχει πρόβλημα να προσφέρει κινητήρες στην McLaren, αλλά ο Niki Lauda διαφωνεί. Από την άλλη, ο Eric Boullier αυτό το τριήμερο απάντησε περίεργα σε σχετικές ερωτήσεις, λέγοντας πως αυτή τη στιγμή μόνο η Honda βρίσκεται στο μυαλό των Βρετανών, αλλά χωρίς να αποκλείει τη συνεργασία με άλλο προμηθευτή κινητήρων, προσθέτοντας:

Οι φήμες πάντα είναι φήμες. Νομίζω πως η δική μας απόδοση, ειδικά στις χειμερινές δοκιμές, έδωσε την αφορμή να υπάρξουν αυτές οι φήμες. Αλλά δεν είναι αληθές.

Από την άλλη, ακούγεται πως στην McLaren είναι όλα έτοιμα για τις υπογραφές και αυτές πέσουν στην καλύτερη των περιπτώσεων μέσα σε 8 εβδομάδες.

Όσον αφορά την Sauber και την Honda, οι δυο πλευρές αναζητούν τρόπο να ξεφύγουν από την πίεση που βρίσκονται αυτή την στιγμή. Οι Ελβετοί τρίβουν τα χέρια τους, καθώς η Honda θα είναι απίστευτη οικονομική ανάσα και επίσης μια ανάσα στα αγωνιστικά, καθώς θεωρητικά είναι αυτή την στιγμή η χειρότερη ομάδα στο grid. Η συνεργασία της Sauber με μια κατασκευάστρια κινητήρων που θα της δώσει κινητήρες τύπου Α και όχι πελατειακούς, κάτι που θα βοηθήσει την ελβετική ομάδα να βελτιωθεί, αν και εφόσον η Honda μπορέσει να αποδώσει τα μέγιστα. Από την άλλη η Honda και συγκεκριμένα ο Yusuke Hasegawa απαντά σε όλες τις φήμες:

Αυτές είναι μόνο φημολογίες. Εμένα δεν με απασχολούν. Πρέπει να συγκεντρωθούμε σε αυτό που έχουμε να κάνουμε, δεν έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά.

Για το αν έχει η Honda έχει συζητήσεις και με άλλες ομάδες;

Ναι έχουμε συζητήσεις με μια δεύτερη ομάδα, αλλά και με μια τρίτη για συνεργασία.

Η σκέψη της Honda να συνεργαστεί και με άλλες ομάδες είναι να μαζέψει περισσότερα δεδομένα καθώς πιστεύουν ότι με αυτά η ανάπτυξη του κινητήρα θα έρθει πιο γρήγορα. Πέρυσι, ο Ron Dennis είχε ασκήσει βέτο στους Ιάπωνες λέγοντας πως έχουν αποκλειστικό συμβόλαιο για τα πρώτα τρία χρόνια και από το τέταρτο θα μπορούσε η Honda να προμηθεύσει κινητήρα και σε άλλη ομάδα.

Από την άλλη ο πρώην οδηγός της McLaren, David Coulthard υπερασπίζεται την McLaren μιας και πιστεύει ότι η Honda έχει χάσει τον έλεγχο της κατάστασης:

Η ερώτηση μου είναι πως μπορεί μια ομάδα σαν την McLaren, η οποία υπερηφανεύεται πως σε όλους τους τομείς δίνουν μεγάλη σημασία στην λεπτομέρεια και παράτησαν το συμβόλαιο της Mercedes για να συνεργαστούν με τη Honda, δηλαδή έναν κινητήρα που είναι πολύ χειρότερος από αυτό που είχαν στην κατοχή τους. Η Honda δεν ελέγχει την κατάσταση αυτή τη στιγμή. Μπορεί να έρθει και να σου πει: Άλλοι είχαν περισσότερο χρόνο από ότι είχαμε εμείς, αλλά οι δικαιολογίες δεν αφορούν κανένα. Όταν ανεβαίνεις στο ring για να παλέψεις, δεν μπορείς να πεις ότι δεν είχες αρκετό χρόνο για να να προπονηθείς και να τον αντιμετωπίσεις. Κανένας δεν σε ανάγκασε να ανέβεις στο ring. Είναι η τρίτη σεζόν της Honda, όποτε υποθέτω ότι έλαβαν την απόφαση για την επιστροφή πριν πέντε ή έξι χρόνια. Μπορεί να ελπίζουν ότι θα γίνουν καλύτεροι, αλλά να πούμε την αλήθεια; Η τελευταία φόρα που η Honda ήταν στην F1 με V8 κινητήρες, ήταν επίσης ανεπιτυχής. Ο Jenson κέρδισε μόνο έναν αγώνα. Το μονοθέσιο ήρθε στη ζωή όταν ο κινητήρας της Honda αντικαταστάθηκε με κινητήρα Mercedes και η ονομασία άλλαξε σε Brawn GP.