H 500ποίηση της γκάμας της Fiat συνεχίζεται.

Η επιτυχία της αναβίωσης του 500, οδήγησε την εταιρεία να παρουσιάζει παραλλαγές (σχεδιαστικές, γιατί το μηχανολογικό κομμάτι είναι άλλη ιστορία) του ίδιου θέματος σε διάφορες κατηγορίες. Έτσι μετά τα 500L και 500XL, που προσανατολίζονταν στην πρακτικότητα, ήρθε η σειρά του 500Χ, ενός μικρού crossover που θα ανταγωνιστεί τα Renault Captur, Peugeot 2008, Opel Mokka κτλ

Διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις, μία “αστική” και μία πιο “σκληροτράχηλη”, το 500Χ θα διατίθεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, κίνηση στους δύο ή στους τέσσερεις τροχούς (με αυτόματη εμπλοκή όταν κρίνεται απαραίτητο) και μετάδοση μέσω χειροκίνητων (5 και 6 σχέσεων), διπλού συμπλέκτη (εξατάχυτο) και αυτόματα (9 ταχυτήτων) κιβώτια.

Σύμφωνα με τη Fiat ο στόχος κατά την εξέλιξη ήταν η βέλτιστη ισορροπία ανάμεσα στο κράτημα και την άνεση. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στο “Drive Mood Selector”, ένα σύστημα που δίνει στον οδηγό τρεις διαφορετικές επιλογές για τη λειτουργία του κινητήρα, των φρένων του τιμονιού και της μετάδοσης.

[inpost_image open_in_lightbox=”1″ align=”left” width=”545″ height=”380″ description=”” thumb_margin_bottom=”0″ thumb_margin_right=”0″ thumb_margin_left=”0″ border=”” thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” description=”” sc_id=”sc1412253832332″]https://autogrip.gr/wp-content/uploads/2014/10/Fiat_500X_002.jpg[/inpost_image]

Στη λειτουργία “Auto” όλες αυτές οι παράμετροι ρυθμίζονται αυτόματα, με στόχο την ισορροπία που λέγαμε και πιο πάνω, ενώ στην “Sport” η έμφαση πέφτει στην απόδοση και στην οδηγική απόλαυση. Μια τρίτη λειτουργία, η “All Weather” εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες. Η τελευταία, στις “σκληροτράχηλες” εκδόσεις, αντικαθίσταται από την “Traction”, που – στην περίπτωση τετρακίνησης – αυξάνει τη ροπή στον πίσω άξονα, ενώ στις εκδόσεις με την κίνηση εμπρός, ενεργοποιεί μια λειτουργία που διευκολύνει τον οδηγό σε καταστάσεις με εξαιρετικά χαμηλή πρόσφυση.

Οι δικίνητες εκδόσεις μπορούν να εφοδιαστούν είτε με τους βενζινοκινητήρες 1.6 E-torQ 110hp και 1.4 Turbo MultiAir II 140hp, με εξατάχυτο χειροκίνητο ή διπλού συμπλέκτη, είτε με τους 1.3 MultiJet II turbo 95hp και 1.6 MultiJet ΙΙ turbo 120hp πετρελαιοκινητήρες που συνδυάζονται αντίστοιχα με 5άρι και 6άρι χειροκίνητα κιβώτια.

Οι εκδόσεις με κίνηση στους τέσσερεις τροχούς από την άλλη, διατίθενται με τους βενζινοκινητήρες 1.4 Turbo MultiAir II 170hp και 2.4 Tigershark 184hp, αποκλειστικά με το 9άρι αυτόματο, ενώ στις diesel εκδόσεις συναντάμε τον 2.0 MultiJet II turbo με τα 140 άλογα σε συνδιασμό με το χειροκίνητο 6 σχέσεων ή το αυτόματων των 9.

Το νέο 500X κατασκευάζεται στο αναβαθισμένο εργοστάσιο SATA, στο Melfi της Ιταλίας και θα πωλείται σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ. Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες θα έχουμε στη διάθεσή μας τις επόμενες ημέρες.