O Sebastian Vettel και ο Kimi Raikkonen φεύγουν χαρούμενοι από την πιστά της Suzuka, καθώς το καινούργιο power unit που έφεραν από το Maranello για την Σιγκαπούρη και την Ιαπωνία απέδωσε καρπούς. Ο Γερμανός πιστεύει ότι αν είχαν ρισκάρει λίγο παραπάνω με την στρατηγική θα μπορούσαν να κατακτήσουν την 2η θέση, άλλα είναι χαρούμενος με την 3η θέση και με το βάθρο. Ο Φινλανδός κατάφερε στον αγώνα να τερματίσει πίσω από τον Vettel και ήταν πολύ ικανοποιημένος με την απόδοση του μονοθέσιου. Ο Γερμανός μετά τον αγώνα δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον:
Ήμουν έκπληκτος με το ποσό δυνατός ήταν ο Nico. Θέλαμε να μπούμε στον ίδιο γύρο με τον Nico στα pits, άλλα η απόσταση που είχαμε πριν μπούμε μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε άλλον ένα γύρο. Ήταν απλά πιο γρήγορος από ότι περιμέναμε. Πιστεύαμε ότι το ενάμισι δευτερόλεπτο διαφορά που είχαμε ήταν αρκετό, άλλα δυστυχώς δεν ήταν έτσι.
Ο ρυθμός που είχαμε ήταν κάλος και κρατήσαμε σε απόσταση πίσω μας τον Rosberg. Το πλάνο ήταν να κάνουμε το ίδιο, δηλαδή να τον κρατήσουμε πίσω μας και στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, αλλά δυστυχώς αφού χάσαμε την θέση δεν το καταφέραμε. Πιστεύω πως είναι απίθανο ένα αργό μονοθέσιο να περάσει ένα γρήγορο μονοθέσιο. Από εδώ και πέρα θα προσπαθήσουμε σε κάθε πίστα να πατήσουμε τέρμα γκάζι και να φέρουμε το μέγιστο.
Ο Kimi Raikkonen ήταν επίσης χαρούμενος για την απόδοση του μονοθέσιου:
Ήταν σήμερα το καλύτερο αυτοκίνητο όλης της σεζόν. Είχαμε πολύ καλή ταχύτητα, παρόλο που η χάραξη της πίστας δεν μας ταίριαζε. Κάναμε μια καλή δουλειά στα pits και πιάσαμε τον Bottas. Βάλαμε τα σωστά ελαστικά στο σωστό χρόνο. Δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε κάτι καλύτερο από αυτό.
Ο Maurizio Arrivabene ήταν πολύ χαρούμενος για την οδήγηση των οδηγών του και δήλωσε ότι υπήρξε μεγάλη βελτίωση στο τελευταίο διάστημα:
Δεν πρέπει να συγκρίνουμε το αποτέλεσμα που πετύχαμε εδώ, με αυτό που πετύχαμε στη Σιγκαπούρη. Πρέπει να κοιτάξουμε τις διαφορές μας με τον βασικό μας αντίπαλο που είχαμε στο Silverstone και αυτές που έχουμε εδώ. Οι δυο πιστές έχουν την ίδια μορφή. Εδώ ήμασταν πιο κοντά στις δυο Mercedes. Άρα κάναμε μια μεγάλη βελτίωση σε όλο το μονοθέσιο, ειδικά στη μονάδα ισχύος.