Η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου της μοντέλου, που αντικαθιστά το Agila και συμπληρώνει τη γκάμα της εταιρείας στις μικρές κατηγορίες.

Η Opel πλέον διαθέτει δύο επιλογές κάτω από το Corsa, με το ήδη γνωστό Adam να ποντάρει στη σχεδίαση και την εξατομίκευση, ανταγωνιζόμενο κυρίως τα Fiat 500 και Renault Twingo, ενώ το KARL αποτελεί την πιο “ορθολογική” επιλογή, προσφέροντας περισσότερη πρακτικότητα, μεγαλύτερους χώρους και πιο προσιτή τιμή.

Σχεδιαστικά δεν καταφέρνει να εντυπωσιάσει. Το εμπρός μέρος θυμίζει αρκετά το προηγούμενο Corsa, ιδιαίτερα στα φωτιστικά σώματα και τη μάσκα, δείχνοντας μάλλον εκτός τόπου και χρόνου ανάμεσα στις υπόλοιπες πρόσφατες προτάσεις της εταιρείας.

Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι σχετικά ανώνυμη. Αντί για το σήμα της Opel, η πέμπτη πόρτα θα μπορούσε να φιλοξενεί εκείνο της Hyundai, της Kia για παράδειγμα.

Αντίστοιχα το εσωτερικό δείχνει πολύ βασικό, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε διάκοσμο, παρόλο που οι φωτογραφίες που έχουμε αυτή τη στιγμή στη διάθεσή μας, μάλλον προέρχονται από τις πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις.

Όλα αυτά βέβαια μάλλον δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία για τους υποψήφιους αγοραστές, αφού η τιμή του θα ξεκινάει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ.

[inpost_gallery thumb_width=”135″ thumb_height=”135″ post_id=”18845″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”0″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”0″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1417602673393″]

 

Παράλληλα οι δυνατότητες εξοπλισμού είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Προσφέρονται όλα τα σύγχρονα συστήματα που θα περίμενε κανείς από αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, όπως Hill Start Assist (σύστημα που διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρες), cruise control με περιοριστή ταχύτητας, φωτιστικά σώματα που κατευθύνουν τη δέσμη ανάλογα με το προς τα που στρίβει το αυτοκίνητο, θερμαινόμενο δερμάτινο τιμόνι, Park Assist, τιμόνι με City mode (επιπλέον υποβοήθηση με το πάτημα ενός κουμπιού), το βραβευμένο IntelliLink infotainment system της Opel και φυσικά όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που πλέον θεωρούνται δεδομένα (ABS, ESP με traction control και Lane Departure Warning που ειδοποιεί τον οδηγό όταν αλλάξει λωρίδα ακούσια).

Το KARL θα εφοδιάζεται με έναν καινούριο χιλιάρη κινητήρα με τρεις κυλίνδρους, απόδοσης 75hp, που συνδυάζεται με πεντατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Θα προσφέρεται σε 10 διαφορετικά χρώματα και με ζάντες που περιλαμβάνουν διάφορα σχέδια, σε διαστάσεις από 14 έως 16 ίντσες.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2015.

Αν και δεν αναφέρεται πουθενά, είναι αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι βασίζεται στην πλατφόρμα του (επόμενου μάλλον) Spark, που μετά την αποχώρηση της Chevrolet από την Ευρωπαϊκή αγορά δεν θα διατίθεται στη Γηραιά ήπειρο. Αυτό ενδεχομένως σημαίνει και ότι θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της GM στη Νότια Κορέα.