Είναι γενικά αποδεχτό ότι η συνεργασία της McLaren με την Honda έχει αρχίσει να παρουσιάζει κάποια αποτελέσματα. Η ομάδα έχει ξεφύγει από την τρικυμία της πρώτης της σεζόν στην Formula 1, αφού φέτος δείχνει αρκετά ανταγωνιστική πλασαριζόμενη πολλές φορές στη πρώτη δεκάδα. Τα προβλήματα αξιοπιστίας στον κινητήρα της Honda έχουν μειωθεί αισθητά, ενώ, όσον αφορά την απόδοση, η διαφορά με τους κινητήρες των αντίπαλων ομάδων δεν είναι πλέον χαοτική.

Ο κινητήρας μας είναι λίγο καλύτερος από τον περσινό κινητήρα της Ferrari, αλλά απέχουμε ακόμη από τους φετινούς της Ferrari και της Renault.

δήλωσε ο αρχηγός της Honda, Yusuke Hasegawa.

Με την πρόοδο, λοιπόν, να είναι εμφανής σε όλα τα επίπεδα ήρθε και το μεγάλο βήμα από την Ιαπωνική εταιρεία με την ολοκλήρωση του νέου εργοστασίου στο Milton Keynes της Μεγάλης Βρετανίας. Ο νέος αυτός χώρος λύνει τα χέρια των ανθρώπων της Honda, αφού πλέον τους δίνεται η δυνατότητα να προχωρήσουν και στην ανάπτυξη ενός κινητήρα για ακόμη μία ομάδα.

Δεν είχαμε τον χώρο για να προσφέρουμε πόρους σε άλλες ομάδες, αλλά πρέπει να είμαστε αυτού του τύπου οι κατασκευαστές. Ίσως τον επόμενο χρόνο να είμαστε έτοιμοι να εφοδιάσουμε επιπλέον ομάδα με τον κινητήρα μας. Προετοιμαζόμαστε γι αυτό. Το εργοστάσιο μας στο Milton Keynes ολοκληρώθηκε, είναι αρκετά μεγάλο, αλλά όχι τεράστιο και το μόνο που απομένει είναι να προσλάβουμε τους κατάλληλους ανθρώπους.

ανέφερε ο Hasegawa.

Ερωτηθείς για το αν υπάρχει προσέγγιση με άλλη ομάδα, απάντησε πως δεν υπάρχει κάτι μεσοπρόθεσμα, αλλά είναι κάτι που συζητείται μέσα στην εταιρεία. Πάντως χρειάζεται να τονίσουμε ότι λόγο σε μία τέτοια κίνηση έχει και η McLaren, καθώς αν θυμηθούμε τι συνέβη πέρσι τον Νοέμβρη στην προοπτική συνεργασίας Honda-Red Bull, τότε γίνεται κατανοητό ότι υπάρχει και η δυνατότητα να ασκηθεί βέτο προκειμένου η Βρετανική ομάδα να προστατέψει τα συμφέροντα της.