Θυμάστε το πανέμορφο Rocketman, το μικρό concept που είχε παρουσιάσει η Mini στη Γενεύη πριν από τέσσερα χρόνια και που μας προετοίμαζε για έναν ανταγωνιστή του Smart fortwo;
Η BMW τότε όντως εξέταζε την ιδέα για ένα μοντέλο πιο μικρό από το όχι-και-τόσο-Mini, με διαστάσεις που θα ήταν ελάχιστα μεγαλύτερες σε σχέση με το, θρυλικό πλέον, δημιούργημα του Ισιγόνη. Το τελικό OK όμως δεν δόθηκε, ελλείψει κατάλληλης πλατφόρμας για το αυτοκίνητο που θα έφτανε σε μήκος τα 3,4 μέτρα.
Φυσικά το εγχείρημα δεν θα ήταν βιώσιμο αν η BMW εξέλισσε μόνη της μια νέα πλατφόρμα αποκλειστικά γι’ αυτό το μοντέλο και το project ακυρώθηκε.
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20327″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”0″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424800760280″]
πατήστε για μεγέθυνση
Τον περασμένο Σεπτέμβρη όμως ο επικεφαλής σχεδιασμού της Mini παραδέχτηκε ότι η ιδέα δεν είχε εγκαταλειφθεί εντελώς, παρά την έλλειψη των κατάλληλων τεχνικών λύσεων. Αν και τόνισε ότι δεν θα αποκάλυπτε τίποτα προτού υπάρξει ένα βιώσιμο σχέδιο, είχε πιθανολογήσει τη χρήση αλουμινίου, αντί για ανθρακονήματα που είχαν προτιμηθεί στο Rocketman. Επιπλέον, είχε περιγράψει την πρόθεσή του για μια πολύ λιτή καμπίνα που θα αφαιρούσε κάτι από το άγχος της καθημερινής οδήγησης σε αστικό περιβάλλον.
Σήμερα τα Βρετανικά μέσα επανέρχονται με δημοσιεύματα που ισχυρίζονται ότι η BMW βρίσκεται σε συζητήσεις με την Toyota για την από κοινού εξέλιξη του μοντέλου, που θα οδηγούσε και σε μία δεύτερη γενιά IQ.
Με τις δύο εταιρείες να συνεργάζονται ήδη για την εξέλιξη κάποιων σπορ μοντέλων, μια τέτοια σύμπραξη θα μπορούσε να είναι παραπάνω από πιθανή, με το τελικό προϊόν να προλαβαίνει να φτάσει στους καταναλωτές στα τέλη του 2018, με βασική τιμή γύρω στις 12.000 ευρώ.