Εντυπωσιακά στοιχεία παρουσίασε η Mazda για την αύξηση των Ευρωπαϊκών πωλήσεων των μοντέλων της κατά το τελευταίο τρίμηνο.
Στο διάστημα Ιούλιος-Σεπτέμβριος πωλήθηκαν 46,126 οχήματα – αύξηση 19% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς, τη στιγμή που η αγορά στο σύνολό της ανέβηκε μόλις κατά 5%.
Στις δύο μεγαλύτερες αγορές, εκείνες της Γερμανίας και της Μ. Βρετανίας, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20 και 11 τοις εκατό αντίστοιχα, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στις αγορές της Δανίας (+74%), της Πορτογαλίας (+46%), της Ιρλανδίας (+35%) και της Σουηδίας (+33%).
Η Ιαπωνική εταιρεία συνεχίζει να κατέχει ένα πολύ μικρό μερίδιο της συνολικής πίτας (1.55% για το τρίμηνο, 1,66% τον Σεπτέμβριο). Παρόλα αυτά, η έλευση του νέου Mazda2 στις αρχές του 2015 αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τις συνολικές της πωλήσεις.