Οι αλλαγές στους κανονισμούς και τα ελαστικά έχουν ενθουσιάσει πολλούς οδηγούς, λόγω των υψηλότερων δυνάμεων που ασκούνται, καθώς και των νέων ελαστικών που τους επιτρέπουν να πιέζουν χωρίς να ανησυχούν για την υπερθέρμανση και φθορά τους.
Ο Fernando Alonso δήλωσε μετά τις χειμερινές δοκιμές:
Ο τρόπος που επιτίθεσαι στις στροφές και νιώθεις την πρόσφυση ήταν μία ευχάριστη έκπληξη. Έχουμε τη δυνατότητα να οδηγήσεις όπως θέλεις και όχι σαν μικρό παιδί για να μην υπερθερμανθούν τα ελαστικά. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να οδηγήσεις. Ήταν όμορφο να οδηγάς ελεύθερα ξανά.
Ο Nico Hulkenberg, οδηγός της Renault πλέον, είπε:
Μπορείς να οδηγήσεις στο φυσικό σου όριο, αυτό αισθάνομαι. Το υποστηρίζω αυτό και ελπίζω να είναι έτσι. Είναι εξαιρετικά νέα για το άθλημα κι εμένα, μου ταιριάζει περισσότερο αυτό το στυλ, είναι πιο φυσικό. Αν οδηγάς πιο γρήγορα είναι πιο συναρπαστικό. Αν οδηγάς με τέρμα γκάζι στη στροφή 3 της Βαρκελώνης είναι τρομερό. Είναι κάτι εκπληκτικό, αν και δύσκολα θα το καταλάβουν οι φίλαθλοι και τα ΜΜΕ γιατί δεν έχετε την αίσθηση. Είναι αρκετά γαμάτο.
Ο Lewis Hamilton όμως δεν είναι τόσο σίγουρος για το πόσο ανθεκτικά θα είναι τα ελαστικά της Pirelli:
Δεν μπορείς να πιέσεις στο 100%, ακόμα έχουν φθορά, αν και είναι αρκετά πιο σκληρά. Σίγουρα έχουν μεγαλύτερη αντίσταση στο να λιώνουν, να υπερθερμαίνονται. Αλλά ακόμα το κάνουν. Μάλιστα δεν ήταν καν πολύ ζεστά εδώ, οπότε σε μέρη όπως η Μαλαισία και πάλι θα έχουμε μεγάλη πτώση σε απόδοση και φθορά όπως στο παρελθόν.