Τα αυτόνομα οχήματα φαίνεται ότι είναι το νέο αγαπημένο πεδίο εξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας (και όχι μόνο, μιας και εταιρείες όπως η Google πρωτοστατούν στη σχετική έρευνα).

Η Audi έχει επιδείξει στο παρελθόν πρωτότυπα A7 που αφήνουν τον οδηγό σε κάποιο σημείο και στη συνέχεια μπαίνουν σε έναν χώρο στάθμευσης, παρκάρουν μόνα τους και, μόλις ο οδηγός τα καλέσει μέσω του κινητού, επιστρέφουν εκεί που τον είχαν αφήσει.

Τώρα οι Γερμανοί σχεδιάζουν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, και εντός του μήνα ένα RS 7 θα επιχειρήσει να τρέξει στην πίστα του Hockenheim σε… αγωνιστικούς ρυθμούς. Η Audi σκοπεύει να αποδείξει πώς το σύστημά της όχι απλά μπορεί να διαχειριστεί τις απαιτήσεις της πίστα, αλλά μπορεί να το κάνει σε ταχύτητες παραπλήσιες με εκείνες που θα πετύχαινε ένας επαγγελματίας οδηγός.

Σαν σημείο αναφοράς θα έχουμε το χρόνο που πέτυχε το ίδιο μοντέλο στην πίστα (με οδηγό), οποίος ήταν λίγο μεγαλύτερος από 2 λεπτά. Η επίδειξη έχει προγραμματιστεί για τις 19 Οκτώβρη, στον τελευταίο αγώνα του DTM, ενώ περισσότερες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες από τις 14 του μήνα.

Στοιχεία αυτόνομης οδήγησης έχουν ήδη περάσει στα αυτοκίνητα παραγωγής, ακόμα και σε εκείνα των μικρών κατηγοριών. Συστήματα που είναι έτοιμα, αν κρίνουν ότι χρειάζεται, να πάρουν τον έγχο του τιμονιού ή του φρένου, προκειμένου να αποτρέψουν μια σύγκρουση ή να επαναφέρουν το όχημα στη λωρίδα του και βέβαια τα συστήματα αυτόματου παρκαρίσματος με τα οποία βέβαια είμαστε πλέον αρκετά εξοικειωμένοι.

Στην California πρόσφατα ξεκίνησαν να εκδίδονται άδειες κυκλοφορίας για αυτόνομα οχήματα, με την Audi να είναι η πρώτη εταιρεία που εξασφάλισε μία για τις δοκιμές της, ενώ λίγες μέρες πριν είχαμε αναφερθεί στην αντίστοιχη άδεια που εκδόθηκε για λογαριασμό της Mercedes.