Οι δύο οδηγοί της McLaren γνώριζαν πριν καν πατήσουν στο Αζερμπαϊτζάν, ότι ο αγώνας τους θα είναι δύσκολος.

Εκτός από τη διαμόρφωση της πίστας, που έχει μεγάλες απαιτήσεις σε ιπποδύναμη, οι δύο οδηγοί θα δεχτούν ποινές στην εκκίνηση, κάτι που θα τους αναγκάσει να ξεκινήσουν τελευταίοι.

Η Honda βρήκε σαν ευκαιρία αυτό το (έτσι και αλλιώς καμένο) Σαββατοκύριακο για να δοκιμάσει τη νέα έκδοση του κινητήρα της.

Το νέο σύνολο, αν και δεν είναι εντελώς έτοιμο, έδειξε από την αρχή ότι αποτελεί μία σημαντική βελτίωση του προηγούμενου. Ο Fernando Alonso μπόρεσε να σημειώσει 15 km/h τελικής παραπάνω από τον team mate του, ο οποίος χρησιμοποιούσε τον παλιό κινητήρα και είχε παρόμοια επίπεδα κάθετης δύναμης.

H αστοχία που είχε ο Ισπανός στο FP2, οφειλόταν σύμφωνα με την ομάδα, στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο επικεφαλής της Honda, Yusuke Hasegawa, είπε:

Ήρθαμε στο Baku φέρνοντας μία αναβάθμιση για τη μονάδα ισχύος του Fernando, που τη δοκιμάσαμε στα δύο sessions της Παρασκευής. Εκτελώντας το πρόγραμμά μας, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι μπορέσαμε να δούμε στα δεδομένα μας τη διαφορά που κάνει η αναβάθμιση.

Ήταν κρίμα για το Fernando, που έπρεπε να σταματήσει το αυτοκίνητο στο FP2, και δυστυχώς για εμάς αυτό συνέβη πριν προλάβει να κάνει χρονομετρημένο γύρο. Παρόλα αυτά όμως, είδαμε πρόοδο σχετικά με τη δύναμη του κινητήρα.

Συνολικά, κρίνω τη σημερινή μέρα ως θετική, μιας και δεν αντιμετωπίσαμε μεγάλα προβλήματα με τη νέα έκδοση του κινητήρα και πιστεύω ότι κάναμε ένα σημαντικό βήμα μπροστά.

Οι Alonso και Vandoorne θα χρησιμοποιήσουν τον παλιό κινητήρα στις κατατακτήριες και τον αγώνα, μιας και η νέα έκδοση δεν είναι απόλυτα έτοιμη ακόμα.