[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Με την απόφαση για το ποιος κατασκευαστής θα προμηθεύει με ελαστικά τις ομάδες της Formula 1 από το 2017 και έπειτα να μην έχει ακόμα ληφθεί, ο επικεφαλής των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Michelin, Pascal Couasnon, δίνει σημαντικές διευκρινίσεις για τις προτάσεις της εταιρείας του, τους στόχους που θα θέσει αν επιστρέψει στο σπορ και καθησυχάζει όσους φοβούνται ότι τα ελαστικά της θα μειώσουν το θέαμα.

Η Michelin θα μπορούσε πραγματικά να βοηθήσει το άθλημα να επιστρέψει στις ρίζες του και στους οδηγούς να δείξουν το ταλέντο τους,

ανέφερε ο Couasnon στο BBC Sport, τονίζοντας ότι η εταιρεία του θα μπορούσε να προσφέρει με τα ελαστικά της τρία δευτερόλεπτα ταχύτερους γύρους.[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”5568″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]

Ecclestone: Οι προτάσεις της Michelin θα κατέστρεφαν τους αγώνες

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Η φιλοσοφία της Michelin είναι “σταθερή απόδοση για ένα δεδομένο εύρος ζωής”, πράγμα που σημαίνει ότι το ελαστικό δεν θα έχανε σταδιακά την απόδοσή του γύρο με το γύρο, αλλά θα ήταν σε θέση να παρέχει κορυφαία απόδοση για όλη τη διάρκεια ζωής του, που πάντως θα ήταν συγκεκριμένη.

Ο Bernie Ecclestone, που φανερά υποστηρίζει την προσπάθεια της Pirelli, ισχυρίστηκε πρόσφατα ότι “η Michelin θα φέρει ελαστικά που τα βάζεις το Γενάρη και τα βγάζεις τον Δεκέμβρη”. Ο ίδιος πιστεύει ότι τα πολυάριθμα pitstops συμβάλουν θετικά στο προσφερόμενο θέαμα.

Εξηγήσαμε ότι δεν είμαστε καθόλου αντίθετοι με το να φέρουμε τεχνολογία που θα βελτιώσει το θέαμα,

απαντάει ο Γάλλος.

Τα πολλαπλά pitstops δεν μας βρίσκουν αντίθερους. Η φιλοσοφία μας είναι να φέρουμε ένα ελαστικό που θα βοηθά τους πιλότους να οδηγήσουν στο 100%. Που θα δίνει τη δυνατότητα να υπάρχουν διαφορετικές στρατηγικές αλλά και που θα δίνει τεχνικά καλύτερη απόδοση.

Θέλουμε ένα ελαστικό με το οποίο θα μπορείς να πιέζεις στο όριο για ένα δεδομένο χρονικό όριο. Θα μπορούσαμε να προσφέρουμε δύο επιλογές. Μία που θα επιτρέπει γρήγορους γύρους και θα διαρκεί, για πράδειγμα, μισό αγώνα, και μία που θα δίνει ελαφρώς χειρότερες επιδόσεις αλλά θα φτάνει στα 2/3 του αγώνα. Τα ελαστικά όμως θα διατηρούν την απόδοσή τους για όλη τη διάρκεια του stint. Ξέρουμε ότι μπορούμε να το κάνουμ ευατό, γιατί το κάνουμε ήδη σε κάθε αγώνα του WEC.

Καθησυχαστικός όμως ήταν ο Couasnon και σχετικά με την αύξηση της διαμέτρου της ζάντας των μονοθεσίων στις 18 ίντσες που επιθυμεί η εταιρεία, σχέδιο που βρίσκει αντίθετους τους μηχανικούς των ομάδων, καθώς θα οδηγήσει σε ανάγκη για πλήρη ανασχεδιασμό των μονοθεσίων, ειδικά αν αναλογιστούμε το ρόλο που παίζουν τα σημερινά ελαστικά σαν μέρος της ανάρτησης.


Η Michelin προκρίνει την παράλληλα αύξηση της συνολικής διαμέτρου του ελαστικού, εκτός από εκείνη της ζάντας, με αποτέλεσμα το ίδιο το προφίλ του ελαστικού να μην μειώνεται ιδιαίτερα – κατεύθυνση πολύ διαφορετική από εκείνη που φαίνεται να ακολουθεί η Pirelli.

Δεν είναι αυτή η πρότασή μας. Η πρότασή μας είναι ένα πολύ μεγάλο λάστιχο, που θα είναι ψηλότερο από το σημερινό. Παρόλο που τα πλαϊνά δεν θα είναι το ίδιο ψηλά, το ελαστικό θα μπορεί να λειτουργεί πάνω κάτω με τις σημερινές πιέσεις.

Σημείωσε δε ότι οι δοκιμές της Michelin σε μονοθέσιο Formula Renault 3.5 έδειξαν ότι έτσι θα μπορούσε να προκύψει άμεσο όφελος ενός δευτερολέπτου στο γύρο, ενώ για τις ανησυχίες των μηχανικών εξήγησε επιπλέον ότι οι όποιες αλλαγές χρειάζονται, μπορούν να προβλεφθούν στους νέους κανονισμούς για το 2017, που ούτως ή άλλως απαιτούν σημαντικές σχεδιαστικές αλλαγές στα μονοθέσια.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Michelin θα πρέπει να προσπεράσει το σκόπελο της συμφέρουσας για τον Ecclestone εμπορικής συμφωνίας που έχει με την Pirelli, καθώς οι Ιταλοί πληρώνουν περίπου 40.000.000 στη FOM, προκειμένου να διαφημίζονται στις πίστες. Αυτός εξάλλου ήταν και ένας από τους πιο βασικούς λόγους που το 2010 είχαν επιλεγεί έναντι της Michelin, που επιπλέον απαιτούσε να μην είναι αποκλειστικός προμηθευτής, προς όφελος του ανταγωνισμού.[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428146063264{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”22937″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]

Θέλει να επιστρέψει στην F1 η Michelin, αλλά με τους δικούς της όρους

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428146153088{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”5676″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]

Pirelli | 18 μέρες δοκιμών με τους καλύτερους οδηγούς ή αποχωρούμε

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]