O Lewis Hamilton πήρε την 70η pole position της καριέρας του στη Μαλαισία, με διαφορά μόλις 45 χιλιοστών του δευτερολέπτου από τον Kimi Raikkonen.

Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη για το Βρετανό, που χθες αντιμετώπισε αρκετά θέματα με την ισορροπία του μονοθεσίου του. Μετά τις κατατακτήριες, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας σχολίασε την pole, αλλά και τις ανησυχίες του την περασμένη μέρα:

Είχαμε μία πολύ δύσκολη μέρα χθες, ήταν δύσκολο να γνωρίζουμε τι μας περιμένει. Δεν κοιμήθηκα πολύ καλά, όπως και όλοι οι μηχανικοί, γιατί δεν ξέραμε αν θα λύναμε το πρόβλημα ή όχι.

Σήμερα φτάσαμε στην πίστα και το μονοθέσιο ήταν πολύ καλύτερο, αλλά ακόμα φαινόταν πως η Ferrari ήταν λίγο μπροστά. Ο γύρος της pole ήταν πολύ καλά οργανωμένος, πολύ ωραίος, αλλά δεν ξέρω από πού ήρθε, με εξέπληξε. Επομένως, είναι έκπληξη να βρίσκομαι εδώ (στην pole), αλλά είμαι ευγνώμων.

Η Mercedes δε γνώριζε τι προκάλεσε τις δυσκολίες την Παρασκευή, όμως μέρος αυτών φαίνεται πως οφειλόταν στο νέο αεροδυναμικό πακέτο της ομάδας του Brackley. Πριν το FP3, o Hamilton επέστρεψε στο παλαιότερο, ενώ ο Valtteri Bottas διατήρησε το νεότερο.

Ο Φινλανδός ήταν ταχύτερος από τον teammate του στο FP3, όμως ο Hamilton διατήρησε τα παλαιότερα τμήματα:

Πριν τις κατατακτήριες, σκέφτηκα να επιστρέψω στο νέο πακέτο. Οι χρόνοι στο FP3 ήταν παρόμοιοι και ο Valtteri ήταν ικανοποιημένος.

Δεν ήθελα κάποιο μειονέκτημα, αλλά δεν είχαμε αρκετό χρόνο, υπήρχε το ρίσκο μίας νέας αλλαγής στο μονοθέσιο και ίσως να πήγαινε κάτι στραβά. Για το λόγο αυτό καταλήξαμε στη διατήρηση του παλιού. Ήμουν άνετος με αυτό και αποδείχθηκε ένα καλό εφόδιο όσον αφορά το στήσιμο του μονοθεσίου. Τελικά ίσως να χάναμε λίγο στην απόδοση, αλλά δεν έκανε τη διαφορά.

Στο FP3 κάναμε ένα κάπως μεγάλο stint, μόλις πέντε γύρων. Νομίζω πως το μονοθέσιο ήταν πολύ καλύτερο (σε σχέση με την προηγούμενη μέρα), αλλά και πάλι υστερούσαμε τέσσερα ή πέντε δέκατα σε σχέση με τους υπολοίπους. Θα δούμε στον αγώνα αν ισχύει ακόμα αυτό. Πριν τις κατατακτήριες κάναμε κάποιες αλλαγές που λογικά θα ταιριάξουν στο μονοθέσιο αύριο, οπότε ελπίζω να μείνω είτε στην κορυφή, είτε κοντά σε αυτή.