Μια από τις μεγάλες διαφορές ανάμεσα στα μονοθέσια της Ferrari και της Mercedes είναι η ικανότητα του πρώτου να αξιοποιεί όλους τους τύπους ελαστικών, σε όλες τις συνθήκες.

Πρόσφατα ο Toto Wolff δήλωσε πως τα χιλιόμετρα που πραγματοποίησε ο Sebastian Vettel με τα νέα ελαστικά πριν ξεκινήσει η σεζόν, έδωσαν μεγάλο πλεονέκτημα στη Ferrari και πολύτιμη γνώση στον ίδιο τον οδηγό.

Οι Lewis Hamilton και Nico Rosberg, που πέρυσι ήταν απασχολημένοι με τη μάχη του τίτλου, δεν ήθελαν να λάβουν μέρος σε αυτά τα test για να μην αποσπαστεί η προσοχή τους. Έτσι, στο τιμόνι της Mercedes βρέθηκε ο Pascal Wehrlein, ενώ οι δύο “κύριοι” οδηγοί της ομάδας έκαναν μόλις 250 χιλιόμετρα δοκιμών.

Ο Sebastian Vettel όμως πραγματοποίησε περισσότερα από 2000 χιλιόμετρα με την τροποποιημένη Ferrari, η οποία φορούσε τα ελαστικά του 2017.

Ο Paul Hembery της Pirelli όμως είπε στο f1.com, ότι δεν πιστεύει πως οι δοκιμές του έδωσαν κάποιο πραγματικό πλεονέκτημα.

Συγκεκριμένα, είπε:

Είναι αλήθεια ότι ο Sebastian έκανε πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Ήταν πολύ κουραστικό και μας έδωσε αρκετές πληροφορίες. Τον ευχαριστούμε για αυτό. Αυτό θέλαμε, κατευθύνσεις από τους κορυφαίους οδηγούς.

Όμως επειδή δε γνώριζε τι δοκίμαζε, στην ουσία το έκανε στα τυφλά, ίσως αυτή η διαδικασία να τον βοήθησε ψυχολογικά όμως αμφιβάλλω αν έκανε κάποια διαφορά στην πραγματικότητα.

Σύμφωνα με όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, η Mercedes δυσκολεύεται γενικά στη χρήση της UltraSoft γόμας περισσότερο από τους άλλους τύπους ελαστικών. Δυστυχώς, λόγω της τροπής που πήρε ο αγώνας στον Καναδά για το Vettel, δε μπορέσαμε να δούμε άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο για να καταλάβουμε το βαθμό στον οποίο αυτά τα προβλήματα έχουν λυθεί.

Στο Baku, που είναι ο επόμενος αγώνας, θα χρησιμοποιηθούν τα SuperSoft, Soft και Medium ελαστικά. Οι δύο κορυφαίες ομάδες μάλιστα, έκαναν πανομοιότυπες επιλογές στα set που θα χρειαστούν.