Την προηγούμενη εβδομάδα, στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Lamborghini παρουσίασε την Huracan LP610-4 Spyder.

H Huracan εξοπλίζεται με ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο, κάτι που κάνει τους νοσταλγούς των παλιών Lamborghini να απογοητεύονται. Είναι γεγονός πως το χειροκίνητο κιβώτιο χάνει ολοένα και περισσότερο έδαφος, και σε αρκετές περιπτώσεις μοντέλων τείνει να εκλείψει.

Το Road and Track είχε την ευκαιρία να θέσει αυτό το ερώτημα στον Maurizio Reggiani, επικεφαλής του τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης της Lambo. H απάντησή του ήταν:

Όλα τα συστήματα που είναι ενσωματωμένα στο αυτοκίνητο πρέπει να επικοινωνούν μεταξύ τους. Ο συμπλέκτης είναι ένας από τους «μπελάδες» του συστήματος, είτε κάνεις εμπλοκή είτε απεμπλοκή της ροπής.

Αυτό δημιουργεί μία τρύπα στην επικοινωνία μεταξύ του πώς ο κινητήρας παρέχει τη δύναμη, και του τρόπου με τον οποίο αντιδράει το αυτοκίνητο σε αυτήν. Για αυτόν το λόγο, δυστυχώς, πρέπει να πω πως στις περιπτώσεις premium supersport αυτοκινήτων, θα φτιάχνουμε μόνο ημιαυτόματη έκδοση.

Δυστυχώς, φταίει η απαίτηση να υπάρχει έλεγχος του σασί. Αν θέλεις να ελέγχεις σωστά το σασί, θα πρέπει να ελέγξεις την ισχύ. Και για να ελέγξεις την ισχύ, ο συμπλέκτης πρέπει να βρίσκεται υπό τον έλεγχο του εγκεφάλου του αυτοκινήτου.