Σε μια από τις πιο άτσαλες εκκινήσεις των τελευταίων ετών, ο αγώνας στη Βαρκελώνη μέτρησε από νωρίς απώλειες μονοθεσίων, ενώ αρκετοί οδηγοί βρέθηκαν με μεγάλο μειονέκτημα μετά τις πρώτες στροφές. Ίσως η πιο πολυσυζητημένη φάση ήταν εκείνη της τριπλής σύγκρουσης Bottas-Raikkonen-Verstappen. Το F1 GRIP εξετάζει το συμβάν και αναλύει.
Ο Bottas ξεκινά πολύ καλά και προσπαθεί να μπει στη μάχη της 1ης θέσης. Λίγο πριν τα φρένα νιώθει εγκλωβισμένος και αποφασίζει να φρενάρει πολύ συντηρητικά, χάνοντας έδαφος από τους Hamilton και Vettel. Την ίδια στιγμή, όμως, δίνει την ευκαιρία σε Raikkonen και Verstappen να αποκτήσουν προβάδισμα μπαίνοντας στην πρώτη στροφή.
Κατά την είσοδο ο Bottas βρίσκεται με την εμπρός του πτέρυγα στο μέσον της Ferrari. Ο εμπρός τροχός του είναι σταθερά μπροστά από τον πίσω τροχό του Kimi, συνεπώς ο Bottas έχει δικαίωμα στη στροφή και ο Kimi οφείλει να τον λάβει υπόψη του, αφήνοντας χώρο τουλάχιστον ενός μονοθεσίου μέχρι τη λευκή γραμμή του ορίου της πίστας.
Όμως ο Kimi έχει στην εξωτερική και τον Verstappen, οπότε πρέπει να «μοιράσει» το κενό γύρω του. Ο Verstappen αφήνει χώρο σίγουρα για τον Kimi, όχι όμως και για ένα μονοθέσιο παραπάνω.
Ο Bottas σίγουρα δεν υποστρέφει προς τα έξω. Έχει το τιμόνι πολύ στριμμένο, καθώς κινείται με το μισό μονοθέσιο πάνω στο κερμπ, χωρίς δυνατότητα να δώσει κι άλλο χώρο. Έχει σκοπό να δώσει όσο χώρο μπορεί, όχι όμως και να φρενάρει εντελώς, δίνοντας περισσότερες θέσεις σε αντιπάλους του.
Ο Kimi δείχνει να έχει στο μυαλό του περισσότερο τον Verstappen, πιστεύοντας ότι με την παραπάνω φόρα που πήρε στην είσοδο έχει «καθαρίσει» τον Bottas. Ο Max είναι πολύ δύσκολο να λάβει υπόψη του και τα δύο μονοθέσια, παρ’ ό,τι ουσιαστικά αυτός είναι ο περιοριστικός παράγοντας (όντας εξωτερικά) όσον αφορά στον διαθέσιμο χώρο και των τριών.
Συμπερασματικά… μιλάμε περισσότερο για ένα αγωνιστικό συμβάν εκκίνησης, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρεωθεί στον Bottas, όπως με πολύ πάθος επιχείρησαν να κάνουν τα θύματα του συμβάντος, Raikkonen και Verstappen.