Η ομάδα της McLaren έφερε νέα εξαρτήματα για το τριήμερο στον Καναδά που όμως στον αγώνα δεν τη βοήθησαν να τερματίσει στην πρώτη δεκάδα. Η εγκατάλειψη του Button λόγω κινητήρα και η λάθος στρατηγική στην περίπτωση του Alonsο κόστισε στην ομάδα πολύτιμους βαθμούς.

Στον ενδέκατο γύρο ο Jenson Button είδε στους καθρέφτες του να πετάγονται κομμάτια και να βγάζει φλόγες το μονοθέσιο του.

Ο νικητής του 2011 στον Καναδά μας εξηγεί πως ακριβώς έζησε την εγκατάλειψη και πως θα μπορούσε να εξελιχθεί ο αγώνας αν δεν υπήρχε αυτή.

Άκουσα κάτι πίσω μου να σκάει. Μετά κοίταξα στους καθρέφτες μου και είδα πως έβγαινε καπνός και έφευγαν κομμάτια από το πίσω μέρος. Μετά είδα ότι ο κινητήρας άρχισε να βγάζει φλόγες και σταμάτησα. Αυτό ήταν. Αυτός ήταν ο κινητήρας που τον είχα σε ένα-δυο αγώνες. Ίσως τον ταλαιπωρήσαμε παραπάνω από όσο έπρεπε. Έκανα μεγάλη οικονομία καυσίμου πίσω από τον Fernando, καθώς σε κάθε γύρο είχα DRS. Θα μπορούσα σίγουρα να πάρω κάποιους βαθμούς σήμερα.

Ο διευθυντής του Project της Honda, Yusuke Hasegawa μίλησε για την εγκατάλειψη του Button:

Στην τηλεμετρία δεν υπήρξε κάποια προειδοποίηση ή κάποια ένδειξη για πρόβλημα.

Όσον αφορά τον Fernando Alonso, o Ισπανός κατάφερε να τερματίσει αλλά εκτός βαθμών.

Ήμασταν λίγο εκτός των βαθμών και οδηγούσα με τα ίδια ελαστικά για 55 γύρους. Ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω το μονοθέσιο στην πίστα. Οι άλλοι που άλλαξαν τα ελαστικά τους ήταν τρία δευτερόλεπτα ταχύτεροι από εμένα. Υπήρχε η δυνατότητα να κάνω άλλο ένα pitstop, χωρίς να χάσω κάποιους βαθμούς. Γιατί; Καθώς στους τελευταίους γύρους θα μπορούσα να γράψω γρήγορους γύρους και να έχω λίγη διασκέδαση. Αλλά ήταν ταυτόχρονα και μεγάλο ρίσκο, καθώς παλεύαμε για έναν βαθμό, αν κάποιος εγκατέλειπε. Και όπως είδατε και με την περίπτωση του Rosberg κάτι τέτοιο είναι πάντα δυνατό να συμβεί. Ήταν πάντως ένας μοναχικός αγώνας. Δεν θα είχαμε έτσι και αλλιώς τύχη ούτε με αυτοκίνητο ασφαλείας, ούτε με την βροχή να επιστρέψουμε στον αγώνα. Έτσι και αλλιώς σήμερα δεν ήμασταν πολύ γρήγοροι. Η εγκατάλειψη του Jenson δεν βοήθησε, καθώς γίνεται πάντα αυτό, έτσι δεν είναι; Όταν κάνεις οικονομία στο καύσιμο και είσαι σε καλή θέση, τότε δεν αντέχει ποτέ το κομμάτι.