Όχι ένα αλλά δύο νέα πρωτότυπα θα παρουσιάσει η Suzuki στο 85ο σαλόνι αυτοκινήτου στη Γενεύη τον προσεχή Μάρτιο.

Η Ιαπωνική εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά πλήρους ανανέωσης της γκάμας της, αφού στο πρόσφατο παρελθόν έχει παρουσιάσει τόσο τον αντικαταστάτη του compact crossover SX4, αλλά και τα ολοκαίνουρια Vitara και Celerio στις κατηγορίες των compact SUV και mini αντίστοιχα.

“Compact” είναι η λέξη κλειδί και για τα δύο νέα πρωτότυπα, που φέρουν τις ονομασίες iK-2 και iM-4.

Το πρώτο είναι ένα μικρομεσαίο hatchback, που σύμφωνα με την εταιρεία “συνδυάζοντας όλα τα βασικά στοιχεία που αναμένονται σε ένα αυτοκίνητο αυτών των διαστάσεων, το νέο μοντέλο ανεβάζει τις αξίες της κατηγορίας στο όριο.”

Το δεύτερο είναι ένα μικρό 4×4, που επιδιώκει να συνδυάσει την παράδοση της Suzuki στην κατηγορία με νέες τεχνολογίες και σχεδίαση που ξεχωρίζει.

Οι δύο φωτογραφίες που συνοδεύουν το δελτίο τύπου δεν αποκαλύπτουν πλήρως τα νέα μοντέλα, παρόλα αυτά οδηγούν σε κάποια πρώτα συμπεράσματα.

Suzuki iK-2

Το iK-2 είναι ένα παραδοσιακό πεντάθυρο μικρομεσαίο, με έντονες επιρροές από SX4 στη σχεδίασή του. Δείχνει έτοιμο να μπει στην παραγωγή και θα πρέπει να περιμένουμε ότι κάποιους μήνες μετά την παρουσίασή του, θα παρουσιαστεί και η οριστική έκδοση που θα καταλήξει στις εκθέσεις.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”370″ post_id=”19860″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1423220953923″]
πατήστε για μεγέθυνση

Suzuki iM-4

Το iM-4 από την άλλη μοιάζει πιο “εκθεσιακό”, χωρίς βέβαια να χαρακτηρίζεται ακραίο σχεδιαστικά. Το πιο χαρακτηριστικό του σημείο μάλλον είναι η έντονη αντίστροφη κλίση του πίσω παραθύρου, που καταλήγει σε μια ιδιαίτερα φαρδιά τρίτη κολόνα. Η μικρή εγκοπή στο πλαϊνό χείλος του εμπρός καπό μάλλον αποτελεί διακριτική αναφορά στο Vitara, ενώ η διαμόρφωση των φτερών μας παραπέμπει στο ξεχασμένο Ignis.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”370″ post_id=”19860″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1423221005006″]
πατήστε για μεγέθυνση

Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι τα δύο πρωτότυπα ακολουθούν την ονοματολογία του iV-4 concept, που με μικρές διαφορές έφτασε στην αγορά σαν το νέο Vitara. Το 4 προφανώς παραπέμπει στην τετρακίνηση και το V στο όνομα του τελικού προϊόντος, οπότε μπορούμε με σχετική ασφάλεια να υποθέσουμε το πρώτο γράμμα του καθενός, όταν με το καλό μπουν στην παραγωγή.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε σε κάτι λιγότερο από ένα μήνα, κατά την παραδοσιακή συνέντευξη τύπου που προηγείται κάθε έκθεσης, στις 3 Μαρτίου.