[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Ο Mika Hakkinen έρχεται να προστεθεί στη λίστα εκείνων που κατανοούν το ξέσπασμα του Sebastian Vettel εναντίον της Pirelli, μετά το τέλος του Grand Prix Βελγίου την προηγούμενη εβδομάδα.

Καταλαβαίνω γιατί ένα πιλότος μπορεί να αντιδράσει τόσο έντονα σε μια τέτοια κατάσταση, ειδικά στο Spa, μιας και είναι πολύ γρήγορο και ένα κλατάρισμα εκεί είναι πάντα επικίνδυνο.

[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”14334″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]

Hakkinen για Schumacher | Συνέχισε να παλεύεις, παλιέ μου φίλε

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Ο Φινλανδός δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιλέγει να επικεντρωθεί μόνο στις ψυχολογικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει μια απροσδόκητη τεχνική αστοχία, αποφεύγοντας να επιρρίψει οποιαδήποτε ευθύνη στην εταιρεία ελαστικών, ή να πάρει κάποια θέση σχετικά με την αντοχή των Pirelli. Αντίθετα, επιλέγει να αναφερθεί σε μια προσωπική του εμπειρία από το 1997:

Θυμάμαι σε δοκιμές για τη McLaren το 1997 (στην ίδια πίστα), μετά την Eau Rouge προχώρησα στην ευθεία Kemmel και είχα μια ξαφνική κατάρρευση της ανάρτησης με περίπου 330χλμ/ω.

Όταν σου συμβεί αυτό με τέτοια ταχύτητα, δεν το ξεχνάς εύκολα.

Το 80% της απόδοσης ενός οδηγού προκύπτει από τη νοητική του ισχύ. Αν αυτή υποστεί πλήγμα, η αυτοπεποίθηση μειώνεται και επηρεάζονται οι χρόνοι.

[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428145763068{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1428145715601{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full” image=”24692″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″ css=”.vc_custom_1428145724457{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]

Έξαλλος ο Vettel με την Pirelli, θεωρεί απαράδεκτη την αστοχία του ελαστικού

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]