Μικρές και αρκετά διακριτικές είναι οι αλλαγές που υπέστη το Honda CR-V για το 2015.

Το δημοφιλές SUV (πρώτο σε πωλήσεις για την κατηγορία του παγκοσμίως το πρώτο τετράμηνο του 14) ανανεώνεται, με την προσθήκη μιας νέας μάσκας, LED φωτιστικών σωμάτων και προφυλακτήρων, η πιο ενδιαφέρουσα όμως αλλαγή αφορά τη γκάμα των κινητήρων.

Honda_CRV_1v3

Έτσι, σε ότι έχει να κάνει με τα τετρακίνητα μοντέλα, ο προηγούμενος diesel 2.2 λίτρων (που δεν εισάγεται στη χώρα μας), αντικαθίσταται από μια πιο ισχυρή έκδοση του 1.6 i-DTEC με ισχύ 160 ίππων και 350Nm ροπής, ενώ με το χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο εκπέμπει 130g/km CO2 (μείωση κατά 11%) ή 135g/km αν συνδυαστεί με το νέο αυτόματο 9 σχέσεων (20% μείωση).

Οι δικίνητη έκδοση συνεχίζει να εφοδιάζεται με τον γνωστό χιλιοεξακοσάρη με τα 120 άλογα, ο οποίος εκπέμπει πλέον 117 αντί για 119 γραμμάρια διοξειδίου ανά χιλιόμετρο.

Honda_CRV_3v3

Άγνωστη παραμένει η τύχη του δίλιτρου βενζινοκινητήρα που εφοδιάζει στην Ελλάδα την τετρακίνητη έκδοση, αφού η Honda δεν αναφέρει κάτι σχετικό στο δελτίο τύπου. Περισσότερες πληροφορίες θα είναι διαθέσιμες αύριο, αμέσως μετά την επίσημη παρουσίαση και τη σχετική συνέντευξη τύπου.