Παρουσιάστηκε το 2011 και αποθεώθηκε από κοινό και κριτικούς. Έγινε το πιο καλοπουλημένο μοντέλο στην ιστορία της Landa Rover, αναλογικά με τα χρόνια που βρίσκεται στην παραγωγή, και κράτησε γερά απέναντι στις επιθέσεις του ανταγωνισμού της BMW και της Porsche, παρόλο που ίσως σε κάποιους τομείς να υστερούσε απέναντί τους με αντικειμενικά κριτήρια.

[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20291″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424701284080″]
πατήστε για μεγέθυνση

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας οφείλεται στην εξαιρετική δουλειά του Gerry McGovern και της ομάδας του, οπότε εύκολα αντιλαμβανόμαστε και το άγχος που μπορεί να δημιούργησε στο σχεδιαστικό team της Land Rover η ανάγκη για φρεσκάρισμα της όψης του Evoque.

Ο McGovern είχε υποσχεθεί ότι δεν θα αλλοίωνε τον χαρακτήρα του μοντέλου, και πράγματι οι αλλαγές είναι μικρές. Εντοπίζονται στη νέα μάσκα (που θα προσφέρεται σε διαφορετικά φινιρίσματα), τους νέους προφυλακτήρες και τα εντυπωσιακά full LED φωτιστικά σώματα. Δεν χρειαζόταν τίποτα περισσότερο.

[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20291″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424701310541″]
πατήστε για μεγέθυνση

Αντίστοιχα διακριτικές και οι παρεμβάσεις στο εσωτερικό: νέα υλικά, νέα ηλεκτρικά καθίσματα (που προαιρετικά κάνουν μασάζ), ανασχεδιασμένες επενδύσεις στις πόρτες και νέες χρωματικές επιλογές, ενισχύουν την εικόνα της ήδη εντυπωσιακής καμπίνας του Evoque.

[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20291″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”3″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424701340657″]
πατήστε για μεγέθυνση

Η πραγματική ανανέωση όμως προκύπτει από το λανσάρισμα των νέων turbo diesel της σειράς Ingenium που γνωρίσαμε στη Jaguar XE.

Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά αποδοτικότερων, ευέλικτων κινητήρων Ingenium από τη Jaguar Land Rover

O αλουμινένιος TD4 είναι 20-30 κιλά πιο ελαφρύς από τον κινητήρα που αντικαθιστά και υπόσχεται χαμηλότερα επίπεδα κραδασμών και θορύβου. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις, απόδοσης 150 και 180 ίππων, με την πρώτη να προσφέρει κορυφαία οικονομία (έως και 4.2 l/100km σύμφωνα με την εταιρεία), αλλά και τη δεύτερη να μην απέχει ιδιαίτερα σε επίπεδο θεωρητικής κατανάλωσης (4.8 l/100km). Αυξημένα είναι τα διαστήματα συντήρησης, ενώ παραμένει ο βενζινοκινητήρας Si4 με τα 240 άλογα, που χαρίζει επιτάχυνση 7.6″ και τελική 217 km/h.

Jaguar_Ingenium

Πληρέστερος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, με νέο infotainment system και εξελιγμένα συστήματα διατήρησης λωρίδας (επεμβαίνει διακριτικά στο τιμόνι επαναφέροντας το αυτοκίνητο στη σωστή λωρίδα) και αποφυγής σύγκρουσης (σε περίπτωση που εντοπίσει επικείμενη σύγκρουση και κρίνει ότι ο οδηγός δεν προχωράει στις απαραίτητες ενέργειες, επεμβαίνει στο σύστημα πέδησης αποτρέποντας το ατύχημα (σε ταχύτητες έως 50 km/h) ή μειώνοντας δραστικά τις συνέπειές του (σε ταχύτητες έως 80 km/h). Συμπληρωματικά, ένα επιπλέον σύστημα καταγράφει τις κινήσεις του τιμονιού και εντοπίζει πότε ο οδηγός κινδυνεύει να αποκοιμηθεί, ενεργοποιώντας ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις.