Το 1990 η Renault αντικαθιστούσε το Super 5 με ένα νέο, μεγαλύτερο και πολυτελέστερο μοντέλο, που δανειζόταν το όνομά του από τη Μούσα της Ιστορίας. Εικοσιέξι χρόνια, δεκατρία εκατομμύρια πωλήσεις και δύο τίτλους Car of the Year μετά, μάλλον μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι το στοίχημα πέτυχε.

Η τέταρτη κατά σειρά γενιά συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις της κατηγορίας των super mini πανευρωπαϊκά, φιγουράροντας στην τρίτη θέση το πρώτο τρίμηνο του 2016, πίσω μόνο από τα Fiesta και Polo. Δεν προκαλεί έκπληξη λοιπόν ότι η ανανεωμένη έκδοση του Renault Clio, φωτογραφίες της οποίας δημοσιοποιήθηκαν σήμερα, ελάχιστα διαφοροποιείται σε σχέση με το μοντέλο του 2012.

[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”29414″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1465836621354″]
πατήστε για μεγέθυνση

“To Clio πουλάει λόγω της εξωτερικής του σχεδίασης, όχι εξαιτίας άλλων αρετών του”, είχε δηλώσει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, Laurens van den Acker και ίσως να μην έχει τόσο άδικο. Το σέξι παρουσιαστικό με την έντονη προσωπικότητα ήταν μια ευχάριστη αλλαγή σε σχέση με τη συντηρητική στροφή που είχε κάνει η εταιρεία, λόγω παρεμβάσεων της διοίκησης, μετά τα μέσα των 00’s, και το αγοραστικό κοινό την επιβράβευσε.

Έτσι, ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα των φωτιστικών σωμάτων, της μάσκας και, κυρίως, του εμπρός προφυλακτήρα, ολοκληρώνουν τις αλλαγές εξωτερικά, αν και η διευρυμένη γκάμα χρωμάτων, οι νέες ζάντες και οι αυξημένες επιλογές εξατομίκευσης, δίνουν τη δυνατότητα για περαιτέρω διαφοροποίηση.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”340″ post_id=”29414″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”3″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1465836825583″]
πατήστε για μεγέθυνση

Αντίστοιχα διακριτικές είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό, τουλάχιστον σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίαση, αφού η Renault ισχυρίζεται ότι τα υλικά πλέον είναι αναβαθμισμένα – από αυτά που μέχρι πρότινος φύλαγε για τα κορυφαία μοντέλα της.

Σε μηχανολογικό επίπεδο ξεχωρίζει η εισαγωγή του ισχυρότερου χιλιοπεντακοσάρη diesel με τους 110 ίππους, καθώς και η διαθεσιμότητα εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου για τον TCe 120.

Οι παραγγελίες θα ανοίξουν αργότερα το καλοκαίρι, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται από τον Σεπτέμβριο.

[inpost_gallery thumb_width=”179″ thumb_height=”100″ post_id=”29414″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1465836862177″]
πατήστε για μεγέθυνση