[vc_row][vc_column][vc_column_text]Σχεδόν σε κατάσταση απόγνωσης βρίσκεται πλέον η Red Bull, εξαιτίας των προβλημάτων που συνεχίζουν να ταλαιπωρούν τις μονάδες ισχύος της Renault.

Η ήδη τεταμένη σχέση των δύο πλευρών, ίσως ακόμα και από την περίοδο που η συνεργασία τους απέδιδε πρωταθλήματα και νίκες, μπαίνει πλέον ξεκάθαρα σε μια ακόμη πιο δύσκολη φάση.

Ήδη από χθες ο Helmut Marko ξεσπάθωσε εναντίον του Γάλλου κατασκευαστή, όμως τώρα ο Adrian Newey προχωράει ένα βήμα πιο πέρα. Συγκεκριμένα κατηγορεί ευθέως τη Renault ότι αρνείται τη βοήθεια που η ίδια η Red Bull διατίθεται να προσφέρει.

Προσπαθούμε συνεχώς να προσφέρουμε βοήθεια και να προσπαθήσουμε να αναμειχθούμε, αλλά πάντα φαίνεται να υπάρχει μια διστακτικότητα.

Είναι άλλο πράγμα να είσαι σε μια μη ανταγωνιστική θέση αλλά να βλέπεις τρόπο να ξεφύγεις από αυτή. Και διαφορετικό όταν δεν είσαι ανταγωνιστικός και ο συνεργάτης σου δεν δείχνει πρόθυμος να εμπλακείς. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος.

Στα pre-season testings είχαμε 12 ημέρες συν ένα filming day, κατά τη διάρκεια των οποίων αντιμετωπίσαμε έξι σημαντικές αστοχίες. Συνεπώς τα χιλιόμετρά μας ήταν πολύ περιορισμένα εξαιτίας προβλημάτων του κινητήρα.

Είναι πολύ εκνευριστικό όταν έχουμε στριμωχτεί σε μια θέση όπου ο κινητήρας μας είναι μακράν πίσω χωρίς εμφανές φως στο τέλος του τούνελ, με κάθε είδους αστοχίες.

[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1426362440588{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”5611″ style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]

Εξοργισμένος με τη Renault o Marko. Δηλώνει ότι η διαφορά από την κορυφή είναι τρομακτική.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]Τα παραπάνω είναι είδηση. Θα μας επιτρέψετε τώρα και μια αναδρομή σε όσα πρόσφατα έχουν γραφτεί και αφορούν τις δύο πλευρές που προφανώς οδεύουν προς ρήξη, γιατί τελικά κάποια ενδεχόμενα που έμοιαζαν έως και βγαλμένα από τη φαντασία, οφείλουμε πια να τα δούμε με άλλη οπτική.

Το θέμα είναι σίγουρα πιο σύνθετο απ’ όσο μπορεί να φαίνεται στην αρχή. Ήδη εδώ και μήνες υπάρχουν αναφορές ότι η Red Bull έχει προσλάβει τον Mario Illien και εξελίσσει μια παραλλαγή της PU της Renault, την οποία μάλιστα ενδέχεται να κατεβάσει σύντομα και σε αγώνες.

Διατηρώντας τις επιφυλάξεις μας σχετικά με το κατά πόσο είναι δυνατό κάτι τέτοιο, βάσει των ισχυόντων κανόνων, πρέπει να σημειώσουμε ότι η εμπλοκή του Illien στην εξέλιξη του V6, παρόλο που στην αρχή υποβιβάστηκε από τη Renault, φαίνεται όντως να είναι πιο σημαντική απ’ ότι ισχυρίζεται η εταιρεία.

Το σενάριο ότι μπορεί να εργάζεται για λογαριασμό της Red Bull, αυτόνομα από τη Renault, θα μπορούσε να απαντήσει στο γιατί η εταιρεία είναι επιφυλακτική στο να επιβεβαιώσει την ανάμειξή του.

Οι δε φήμες ότι οι Γάλλοι ετοιμάζονται να κατέβουν ξανά στο πρωτάθλημα με εργοστασιακή ομάδα (και ότι ο Ghosn έχει εγκρίνει το budget για την εξαγορά κάποιας υπάρχουσας αν χρειαστεί) αλλά και τα σενάρια ότι οι Ταύροι έχουν σκοπό να εξελίξουν και κατασκευάσουν δικούς τους κινητήρες στο μέλλον, μόνο στο να ξεκαθαρίσει η κατάσταση δεν βοηθάνε.

Αν το προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο και θυμηθούμε ότι πριν λίγους μήνες συζητούσαμε για τη – σχεδόν βέβαιη – είσοδο του VW Group στο άθλημα, μέσω της Audi και της Toro Rosso, μιλάμε απλά για προαναγγελθέν διαζύγιο.[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1426362856389{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 5px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”17608″ style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]

Τα παίζει όλα για όλα η Renault. Στρατολόγησε τον Mario Illien

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1426362864579{border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 5px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”1631″ style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]

Η Renault εξετάζει να επιστρέψει ως εργοστασιακή ομάδα μέσω εξαγοράς κάποιας από τις υπάρχουσες

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]