Η ιδέα ενός SUV με τα σήματα της Lamborghini βρισκόταν για χρόνια στο μυαλό των ιθυνόντων της θρυλικής εταιρείας και το πρωτότυπο Urus του 2012 έδειχνε αρκετά έτοιμο να μπει στην παραγωγή. Ο πρόεδρός της, Stephan Winkelmann, επιβεβαίωσε ότι ακόμα περιμένει το πράσινο φως από την Audi.
Οι αρχικές προβλέψεις έκαναν λόγο για είσοδο στην αγορά το 2017, με τιμή που θα το τοποθετούσε στο ανώτερο κομμάτι της κατηγορίας, αφού θα ξεπερνούσε τις 200.000 ευρώ.
[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”390″ post_id=”16580″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1413447875469″]
Βασισμένο στην πλατφόρμα των επόμενων Audi Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne αλλά και του Bentley EXP9F που βρίσκεται προ των πυλών, το Urus αναμενόταν να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της Lamborghini, όμως η Audi δείχνει πλέον επιφυλακτική, λόγω των ενδείξεων ότι η παγκόσμια οικονομία οδεύει προς ύφεση.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της Ιταλικής εταιρείας, που διατηρεί την ανωνυμία του, δήλωσε στο Autocar:
Είμαστε πεπεισμένοι ότι το Urus θα ενισχύσει σημαντικά τις παγκόσμιες πωλήσεις μας, όμως οι οικονομικές συνθήκες θα πρέπει να είναι σωστές. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν σημάδια ότι μπορεί να οδεύουμε σε πτώση της αγοράς, εξαιτίας μιας σειράς από λόγους, που συμπεριλαμβάνουν την κατάσταση στη Μέση Ανατολή, παρόλο που κάτι τέτοιο δεν αντικατοπτρίζεται στις πωλήσεις μας, που παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με το 2013.
[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”390″ post_id=”16580″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1413447903430″]
Την περίοδο της παρουσίασης του concept car, στην έκθεση του Πεκίνο το 2012, η Lamborghini είχε χαρακτηρίσει το Urus τον “υπεραθλητή των SUV”, ενώ ανακοίνωνε πώς οι επιδόσεις του “θα κόβουν την ανάσα” και παράλληλα “θα προσφέρει τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων από κάθε αντίστοιχο όχημα”.