Με την Ουγγαρία να είναι ο επόμενος σταθμός και το πρωτάθλημα πλέον να έχει φτάσει στα μισά της διαδρομής, η κατάσταση στην ομάδα της McLaren δεν φαίνεται να δείχνει σημάδια βελτίωσης.

Ηδη με τους πρώτους 10 αγώνες να αποτελούν παρελθόν, η ιστορική βρετανική ομάδα είναι “βυθισμένη” στην πάτο της βαθμολογίας στους κατασκευαστές, όντας ακόμα και πίσω από τη Sauber.

Οι φήμες από την αρχή της άνοιξης για διαζύγιο με τη Honda στο τέλος της χρονιάς, είναι πάρα πολλές, ωστόσο νεότερα δεν υπάρχουν στον συγκεκριμένο τομέα, κάτι το οποίο φαίνεται να ανησυχεί τον Alonso του οποίου το συμβόλαιο με την ομάδα του Woking είναι σε ισχύ μέχρι και τη φετινή χρονιά.

Eίμαι της άποψης και τους το έχω αναφέρει και προσωπικά, πως πρέπει σύντομα να πάρουν μια απόφαση. Είμαστε στα μισά της χρονιάς, η Ουγγαρία είναι σε δυο εβδομάδες και θεωρώ πως είναι ένα καλό σημείο για να ξεκαθαρίσουν τι ακριβώς θα πράξουν από εδώ και πέρα. Προφανώς και θα τους υποστηρίξω, όποια απόφαση και να πάρουν.

Στη συνέχεια, ερωτηθείς για πολλοστή φορά για το τι θα μπορούσε να καταφέρει με έναν δυνατό κινητήρα ανέφερε.

Ποιος ξέρει. Είναι δύσκολο να προβλέψεις, υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί μονοθεσίων και κινητήρων, συνεπώς και είναι δύσκολη η μαντεψιά. Κακά τα ψέμματα ο κινητήρας είναι το αδύνατο σημείο μας, όλοι το γνωρίζουν αυτό και ίσως με ένα καλύτερο μοτέρ, να είχαμε και καλύτερα αποτελέσματα.