Με πρωτιά του Pastor Maldonado ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα των δοκιμών χειμερινής εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης.
Ο οδηγός της Lotus κατάφερε στα τελικά στάδια της ημέρας να πραγματοποιήσει χρόνο ταχύτερο κατά 156 χιλιοστά από τον Kimi Raikkonen, χρησιμοποιώντας όμως τη μαλακή γόμα έναντι της μεσαίας με την οποία πέτυχε το χρόνο του ο Φιλανδός.
Παρόλα αυτά, η Ferrari ήταν η ομάδα που κέρδισε για μία ακόμη φορά τις εντυπώσεις. Ο Raikkonen για μεγάλο μέρος της απογευματινής περιόδου έδειχνε να κρατιέται άνετα στην κορυφή, τη στιγμή που οι αντίπαλες ομάδες πλήττονταν από διαφόρων ειδών προβλήματα. Παρόλο μάλιστα που οι χρόνοι του Kimi έγιναν με μάλλον χαμηλό φορτίο καυσίμου, είχαμε την ευκαιρία να τον δούμε να πραγματοποιεί ταυτόχρονα παρόμοιο stint με τον πιλότο της Mercedes και εκτός από ταχύτερος, ήταν πιο συνεπής στους χρόνους του.
Βέβαια στο τιμόνι της W06 δεν βρισκόταν ο Hamilton. Ο Βρετανός ήταν αδιάθετος και αδυνατούσε να συνεχίσει την εξέλιξη, φεύγοντας σε εμπύρετη κατάσταση για το ξενοδοχείο. Όμως ούτε ο Nico Rosberg ήταν διαθέσιμος για να τον αντικαταστήσει, λόγω μιας φλεγμονής σε νεύρο του αυχένα, και η ομάδα αναγκάστηκε να επιστρατεύσει τον Pascal Wehrlein που στο μεταξύ είχε ήδη συμπληρώσει 32 γύρους με την Force India – τον ίδιο ακριβώς αριθμό πραγματοποίησε συμπτωματικά και για τη Mercedes, πριν παρουσιαστεί ένα πρόβλημα στην αντλία καυσίμου που τερμάτισε την εξέλιξη της W06 για σήμερα. Η Force India με τη σειρά της υποχρεώθηκε να αλλάξει το πρόγραμμά της και να βάλει στην πίστα τον Sergio Perez.
Προβλήματα είχε και η McLaren, που αναγκάστηκε να τερματίσει το πρόγραμμά της λόγω ενός προβλήματος στο MGU-K. Οι αρχικές αναφορές έκαναν λόγο για μία ελαττωματική τσιμούχα, αργότερα όμως εμφανίστηκαν κάποια δημοσιεύματα που θέλουν το πρόβλημα να είναι πιο σοβαρό και να θέτει σε αμφισβήτηση τις αυριανές δοκιμές της ομάδας.
Προβλήματα όμως είχαν και οι Williams και Sauber, εξαιτίας σύγκρουσης που συνέβη ανάμεσα στη Susie Wolff και τον Felipe Nasr, υπό άγνωστες μέχρι αυτή τη στιγμή συνθήκες στη στροφή 5, που έγινε και η αιτία να βγει κόκκινη σημαία και η διαδικασία να διακοπεί. Η έκταση της ζημιάς, ειδικά στο μονοθέσιο του Βραζιλιάνου, ήταν τέτοια που ανάγκασε και τους δύο να παραμείνουν εκτός δράσης για το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος. Παρόλα αυτά κατάφεραν να επιστρέψουν στην πίστα το τελευταίο μισάωρο.
Ο Nasr όμως είχε ακόμα μια άτυχη στιγμή στη στροφή 9, λίγα λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Η κόκκινη σημαία που ακολούθησε σήμανε και την οριστική λήξη της σημερινής περιόδου.
Τα μονοθέσια με κινητήρα Renault είχαν την ευκαιρία να συμπληρώσουν αρκετά χιλιόμετρα, με τον Max Verstappen να είναι και ο οδηγός με τους περισσότερους γύρους για σήμερα (93), ενώ ο Daniel Ricciardo έγραψε ένα αξιοπρεπέστατο χρόνο στο 1:25.547 (με μαλακά ελαστικά), μένοντας μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Maldonado και περίπου 3,5 δέκατα από τον Raikkonen.
Τα βλέμματα όλων τώρα στρέφονται στην αυριανή μέρα, που κατά πάσα πιθανότητα θα μας βοηθήσει να διακρίνουμε καλύτερα τις πραγματικές ισορροπίες στην δυναμική των ομάδων.
Όπως και σήμερα, η ομάδα του F1 GRIP θα καλύψει ζωντανά τη διαδικασία!
Οδηγός | Ομάδα | Μονοθέσιο | Χρόνος | + | # | Ελαστικά | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Maldonado | Lotus | E23 | 1:25.011 | 69 | Soft | |
2. | Räikkönen | Ferrari | SF15-T | 1:25.167 | +0.156 | 74 | Medium |
3. | Ricciardo | Red Bull Racing | RB11 | 1:25.547 | +0.536 | 59 | Soft |
4. | Perez | Force India | VJM08 | 1:26.636 | +1.625 | 34 | Medium |
5. | Nasr | Sauber | C34 | 1:27.307 | +2.296 | 79 | Medium |
6. | Verstappen | Toro Rosso | STR10 | 1:27.900 | +2.889 | 93 | Medium |
7. | Button | McLaren | MP4-30 | 1:28.182 | +3.171 | 21 | Medium |
8. | Wehrlein | Mercedes GP | W06 | 1:28.329 | +3.318 | 80 | Hard |
9. | Wolff | Williams | FW37 | 1:29.400 | +4.389 | 86 | Medium |
10. | Hamilton | Mercedes GP | W06 | 1:30.429 | +5.418 | 11 | Medium |