Webber_006

Μέσα από τη νέα μας ενότητα, το F1GRIP θα προσπαθεί μετά από κάθε Grand Prix να αναλύει τα δεδομένα, τους χρόνους, τις προσπάθειες και τις μάχες ανάμεσα στους team mates.

Red Bull

QualifyingVettel 4 Webber 5

RaceVettel 4 Webber 5

ΒαθμοίVettel 100 Webber 116



Ίσως η πιο σφιχτή μάχη του Grid. Μία μάχη πως ομολογούμε δεν περιμέναμε τόσο αμφίρροπη. Ιδιαίτερα δυνατός φέτος ο Αυστραλός.

Ο θριαμβευτής του Silverstone, ήταν όλο το Σαβ/κο το αφεντικό στις τάξεις της Red Bull. Από το Σάββατο φάνηκε πως έχει το κάτι παραπάνω από τον άπιαστο στις δοκιμές Vettel. Συνηθίζεται, όταν ο Webber επικρατεί τα Σάββατα να συνεχίζει και την Κυριακή. Αυτό δεν αποτέλεσε εξαίρεση στη Βρετανία και το ”καγκουρό” μετά από την άρτια εκτέλεση της στρατηγικής της Red Bull κατάφερε στο τελευταίο stint να περάσει τη Ferrari του Alonso. ” Όχι και τόσο άσχημα για No2 οδηγός(!) ”. Πριν λίγες ώρες ανακοινώθηκε και η ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών και για το 2013.

Ο Vettel από την άλλη, δεν υστέρησε πολύ, σίγουρα όμως ποτέ δεν κατάφερε να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από τη 3η θέση. Έχασε θέση στην εκκίνηση και στη συνέχεια πάλεψε σκληρά με τον Massa προσφέροντας μία πολύ όμορφη μάχη. Στο τελευταίο και δυνατό stint των ταύρων έναντι του Alonso λίγο έλειψε να καταφέρει να περάσει για την 2η θέση, αλλά οι γύροι του, στέρεψαν. Έχοντας τους δύο πρώτους στη βαθμολογία, μπροστά του στο πέσιμο της καρό σημαίας, σίγουρα αυτό δεν του δίνει το δικαίωμα να φύγει ευχαριστημένος ο Γερμανός από τη Βρετανία. Επόμενη στάση, εντός έδρας…

Ferrari

QualifyingAlonso 9 Massa 0

RaceAlonso 9 Massa 0

ΒαθμοίAlonso 129 Massa 23

Η εκπληκτική φόρμα της ομάδας συνεχίστηκε και στο Silverstone. Και αυτή τη φορά, προς έκπληξη πολλών (και εμείς μέσα σε αυτούς) ανταγωνιστικό παρουσιάστηκε και το 2ο μονοθέσιο της ομάδας. Πριν περάσουμε στον Massa ας ξεκινήσουμε από το αφεντικό της Ferrari, Fernando Alonso. Αφεντικό; Και λίγα λέμε…9-0 σε δοκιμές και αγώνα.

Ο Ισπανός πήρε τη Pole το Σάββατο, τη πρώτη μετά από αυτή της Σιγκαπούρης του 2010. Παρολίγον και δεύτερη συνεχόμενη πρωτιά για τον Alonso αλλά ο Webber ( ή η στρατηγική της ομάδας ) του έκλεψε στο τέλος τη νίκη. Δεν θέλουμε να γίνουμε μετά Χριστόν προφήτες αλλά οριακά, η στρατηγική της Ferrari δεν απέδωσε και στέρησε εν τέλει τη νίκη στον Ferni. Δεύτερη θέση και 18 βαθμοί σαφώς και δεν είναι αποτυχία και κανείς στο Maranello δεν φάνηκε να δυσαρεστήθηκε βλέποντας Vettel στη 3η θέση και Mclaren απών.

Απορία: Αυτός με το πρασινο-κίτρινο κράνος στο μονοθέσιο του Massa, σίγουρα ήταν ο Βραζιλιάνος έτσι; Αν είδατε να βγαίνει μετά το τέλος του αγώνα από το μονοθέσιό του πάμε πάσο. Εμείς δεν είδαμε πάντως κάποιο πλάνο. Πέραν της πλάκας, ο Massa το τελευταίο καιρό δείχνει πως βρίσκει ρυθμό και σιγά σιγά τα πατήματα που απαιτεί η οδήγηση με το αλογάκι στο μονοθέσιο. Όμορφες μάχες με τον Vettel, καθαρές, και 4η θέση στο τέλος, η καλύτερή του από το 2010. Μένοντας μόλις 6 δεύτερα πίσω από τον team mate του στο τέλος του αγώνα, δεν μπορεί από το να μη χαμογελάει για τη συνέχεια ο Felipe. Τώρα που άρχισε (πάλι) τις δηλώσεις συμπάθειας προς το πρόσωπό του, ο Montezemolo; Ποιος τον πιάνει…για να δούμε.

Lotus

QualifyingRaikkonen 3 Grosjean 6

RaceRaikkonen 7 Grosjean 2

ΒαθμοίRaikkonen 83 Grosjean 61

Πολύ συμπαθητικό και άκρως ανταγωνιστικό το δίδυμο της Lotus. Επιμένουμε να μας αρέσει ο Grosjean. Αν ήταν και περισσότερο προσεκτικός στις εκκινήσεις αγώνα…

Προβλήματα με το KERS του το Σάββατο ο Raikkonen κατακτώντας εν τέλει την 6η θέση στην εκκίνηση. Επικράτηση επί του εκπληκτικού τα Σάββατα, Grosjean αλλά στη Βρετανία, ”λάθευσε”. Μία έξοδος στο τέλος του Q2 ενώ είχε προκριθεί ήδη για το Q3 δεν του επέτρεψε να πραγματοποιήσει χρόνο στη μάχη της Pole.

Πολύ γρήγορες οι δύο Lotus στον αγώνα. Αυτός που μας εντυπωσίασε ήταν ο Γάλλος. Ατύχημα στο πρώτο γύρο και αναγκαστικό Pit stop για αλλαγή πτέρυγας και παράλληλη πτώση στη τελευταία θέση. Από εκεί και ύστερα ο αγώνας του Romain ήταν εκπληκτικός. Με δύο ακόμη Pit stop παρέα με τη σκληρότερη γόμα της Pirelli έφτασε μέχρι την 6η θέση, επτά δεύτερα πίσω από τον Φιλανδό.

Ο Kimi θεωρούμε πως έχει τις δυνατότητες για το κάτι παραπάνω τις Κυριακές αλλά για έναν περίεργο(;) λόγο, δεν στύβει το μονοθέσιο μέχρι τον τερματισμό. Εκκίνησε έκτος και τερμάτισε πέμπτος, αν και στο τέλος, απείλησε τον 4ο Felipe Massa.

Mercedes

QualifyingRosberg 5 Schumacher 4

RaceRosberg 6 Schumacher 3

ΒαθμοίRosberg 75 Schumacher 23



Το συγκινητικά γνώριμο κόκκινο κράνος μέσα στο ασημί μονοθέσιο της Mercedes δείχνει και πάλι ανταγωνιστικό σε απόλυτους χρόνους. Αναφερόμαστε στην επίδοση του Michael Schumacher το Σάββατο με τον 3ο καλύτερο χρόνο.

13ος ο Rosberg. Εναλλαγή ρόλων στην Mercedes;

Ότι έχτισε σε απόδοση και ελπίδες για τους οπαδούς του το Σάββατο ο Michael, το γκρέμισε την Κυριακή. Η W03 έδειξε ξεκάθαρα από την αρχή του αγώνα πως δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των Red Bull, Ferrari και Lotus. Μοιραία και η…κατρακύλα στη κατάταξη μέχρι και την 7η θέση.

Ο Rosberg μπλεγμένος στη κίνηση και με ένα μονοθέσιο ανάξιο για αναρρίχηση δεν μπορούσαμε να περιμένουμε και πολλά. Θέση; 15η για τον νικητή της Κίνας.

Οι προσευχές για βροχή δεν εισακούστηκαν από του Γερμανούς, σε ένα σιρκουί που δεν τους ταίριαζε, δήλωσαν.

Εντός έδρας ο επόμενος αγώνας και εκεί δεν μπορούν να ”προφασιστούν” το ίδιο. Λέτε όμως ο καιρός να τους κάνει το χατίρι στη κοιλάδα του Hockenheim;

Σημείωση: Οι βαθμοί δίνονται βάση τελικής κατάταξης σε δοκιμαστικά και αγώνα. Η κρίση και οι άτυποι νικητές, από το F1GRIP, βρίσκονται μέσα στα σχόλια κάθε ομάδας και οδηγού.

Συνεχίζεται…