Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro, με 1.7l κατανάλωση και 1410km αυτονομίας
Γράφει: Ανδρέας ΑντωνόπουλοςΤι θα λέγατε για ένα αυτοκίνητο με 373 ίππους, 700 Nm ροπής, επιτάχυνση 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 225 Km/h, κατανάλωση 1,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, λιγότερο από 50 γραμμάτια εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο και αυτονομία που φτάνει τα 1410 km;
Και τι θα λέγατε αν όλα αυτά αφορούν ένα μεγάλο υπερπολυτελές SUV, με μήκος πάνω από πέντε μέτρα;
Αυτό ακριβώς είναι το Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro! Συνδυάζει έναν τρίλιτρο V6 diesel με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο εμπρός μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων οχτώ σχέσεων. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, 17.3 KWh, που βρίσκεται στον χώρο αποσκευών. Η Audi ισχυρίζεται ότι για τη φόρτισή της απαιτούνται 2,5 ώρες, ανάλογα με τις προδιαγραφές της παροχής και το καλώδιο φόρτισης.
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”190″ post_id=”20682″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1425376800076″]
πατήστε για μεγέθυνση
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τέσσερις λειτουργίες οδήγησης, ενώ και το ίδιο το σύστημα, χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης μπορεί να επιλέξει την πιο αποδοτική λειτουργία. Αξίζει να αναφερθούμε στην αντλία θερμότητας που συλλέγει τη χαμένη θερμότητα από την ηλεκτροκίνηση και τη χρησιμοποιεί, όταν χρειάζεται, για να ρυθμίσει τη θερμοκρασία της καμπίνας.
[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”20682″ thumb_margin_left=”02″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1425376828875″]
πατήστε για μεγέθυνση
Αισθητικά το e-tron δεν διαφοροποιείται σημαντικά από τα συμβατικά Q7, αλλά ένας προσεκτικός παρατηρητής θα ξεχωρίσει την ανασχεδιασμένη γρίλια και τους νέους αεραγωγούς, τον πίσω διαχύτη και τις 19άρες ζάντες που έχουν σχεδιαστεί με στόχο τη βελτίωση της αεροδυναμικής.
Οι πωλήσεις του Q7 e-tron θα ξεκινήσουν στη Γερμανία σε περίπου ένα χρόνο, ενώ η τιμή θα ανακοινωθεί πριν το λανσάρισμα.