H Γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του προγράμματός της στους αγώνες αντοχής στο τέλος της φετινής σεζόν, έναν χώρο που θριάμβευσε ουκ λίγες φορές κατά τη διάρκεια της 18χρονης παρουσίας της στον τομέα.

Η απόφαση ανακοινώθηκε σήμερα, μπροστά σε 300 εργαζόμενους του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Audi αντ’ αυτού στρέφει την προσοχή της στη Formula E, αφού από την επόμενη σεζόν θα αρχίσει τη συνεργασία της με την ομάδα της Abt. Παράλληλα, θα συνεχίσει τη λειτουργία του το τμήμα του DTM. Όσο για το Rallycross, το μέλλον είναι άγνωστο, καθώς μόνο η συνεργασία με την ιδιωτική ομάδα EKS (που πήρε φέτος το πρωτάθλημα με τον Mattias Ekstrom) είναι σίγουρη.

O πρόεδρος της Audi, Rupert Stadler δήλωσε:

Θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας για το μέλλον μέσω της ηλεκτρικής δύναμης. Με τον αριθμό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής μας να αυξάνεται συνεχώς, τα αγωνιστικά μας αυτοκίνητα, ως η αιχμή της τεχνολογίας της Audi, πρέπει να κάνουν το ίδιο.

Η πορεία της Audi στους αγώνες ήταν εξαιρετική, με πολλές διακρίσεις. Το 1999 η Audi έκανε το ντεμπούτο της και μέχρι σήμερα έχει 13 νίκες στον 24ωρο αγώνα του Le Mans. Μεταξύ αυτών, η πρώτη νίκη για κινητήρα TFSI (το 2001), TDI (το 2006), αλλά και για υβριδικό σύστημα (το 2012). Συνολικά η Audi έχει 106 νίκες, 80 pole positions και 94 ταχύτερους γύρους σε 185 αγώνες, συν τίτλους στο WEC και το ALMS.

O επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Audi, Dr. Wolfgang Ullrich, δήλωσε:

Μετά από 18 χρόνια σε αγώνες πρωτοτύπων, τα οποία ήταν πολύ επιτυχημένα για την Audi, είναι πολύ δύσκολο να αποχωρήσουμε. Η Audi Sport Team Joest είχε μεγαλύτερη επίδραση από κάθε άλλη ομάδα στο WEC αυτή την περίοδο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα μας, τον Reinold Joest και τη δική του ομάδα, τους οδηγούς, τους συνεργάτες και τους χορηγούς μας για αυτή την άκρως επιτυχημένη σύμπραξη. Ήταν υπέροχα!