[vc_row][vc_column][vc_column_text]Η Citroen, όπως ακριβώς μας είχε υποσχεθεί, έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες του νέου της concept, που θα παρουσιαστεί στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση της Σαγκάης σε λίγες μέρες.

Αν και στο δελτίο τύπου δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο, μπορείτε να θεωρήσετε δεδομένο ότι θα ακολουθήσει και μια έκδοση παραγωγής, πιθανότατα εντός του 2016. Έτσι όχι μόνο το σημερινό C4 Aircross, που στην ουσία είναι ένα rebadged Mitsubishi ASX, θα αποκτήσει έναν αντικαταστάτη εξελιγμένο από τους ίδιους τους Γάλλους, αλλά και το Nissan Qashqai θα έχει να αντιμετωπίσει έναν ακόμα φιλόδοξο ανταγωνιστή.

[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”200″ post_id=”22042″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1428497289671″]

[inpost_gallery thumb_width=”179″ thumb_height=”100″ post_id=”22042″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1428497314451″]
πατήστε για μεγέθυνση

Το πρωτότυπο έχει μήκος 4.58 μέτρων και κάθεται πάνω σε τεράστιους τροχούς (22 ιντσών). Η σχεδίασή του εμπρός παραπέμπει ευθέως στα C4 Cactus και C4 Picasso, με τα διπλά φωτιστικά σώματα να είναι και το μόνο στοιχείο που θα μπορούσε να διχάσει το αγοραστικό κοινό.

Στα πλαϊνά του αμαξώματος υπάρχουν μαύρα προστατευτικά, που καλύπτουν μια κυψελωτή δομή αλουμινίου, με σκοπό την προστασία από πλευρικές μικροσυγκρούσεις. Η ίδια η Citroen ονομάζει το σύστημα “Alloy Bumps” και το προωθεί σαν μια προσαρμογή της ιδέας του “Airbump”, που συναντήσαμε στο Cactus, στις ανάγκες ενός SUV.

Οι αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες αποκαλύπτουν ένα μοντέρνο εσωτερικό, στο οποίο επικρατούν η έντονη αντίθεση του λευκού, του μαύρου και του πορτοκαλί. Η διάταξη του ταμπλό δανείζεται και πάλι στοιχεία από το Cactus, με τις μεγάλες οθόνες και τους ιδιαίτερους σχεδιαστικά αεραγωγούς.

[inpost_gallery thumb_width=”179″ thumb_height=”100″ post_id=”22042″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”3″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1428497350202″]
πατήστε για μεγέθυνση

Τα τέσσερα καθίσματα έχουν ενσωματωμένα μικρόφωνα και ηχεία, που σύμφωνα με την εταιρεία θα ενθαρρύνουν τη συζήτηση μεταξύ των επιβατών. Επίσης στις οθόνες, που αναφέραμε νωρίτερα, προβάλλονται, εκτός των άλλων, φωτογραφίες από τον… έξω κόσμο, μέσω δυο καμερών που είναι τοποθετημένες στα πλαίσια των θυρών. Οι φωτογραφίες αυτές, πέρα από το ότι μπορούν να διαμοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιούνται και για τη συλλογή στοιχείων σχετικά με αξιοθέατα αλλά και από το σύστημα πλοήγησης.

Φυσικά το concept είναι υβριδικό plug-in, που συνδυάζει έναν 1.6 turbo βενζινοκινητήρα, απόδοσης 220 ίππων, με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 αλόγων στον πίσω άξονα, χαρίζοντας κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου επιτρέπει 50 χιλιόμετρα αυτονομία ηλεκτροκίνησης, ενώ η επαναφόρτισή της διαρκεί τρεισήμισι ώρες από οικιακή παροχή. Η κατανάλωση του οχήματος είναι μόλις 1.7 λίτρα ανά 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 39 γραμμάρια ανά km. Όλα αυτά χωρίς να πλήττονται οι επιδόσεις, αφού το 0-100 έρχεται σε 4,5″.

[inpost_gallery thumb_width=”179″ thumb_height=”100″ post_id=”22042″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”4″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1428497377745″]
πατήστε για μεγέθυνση

Αυτό είναι λοιπόν το Citroen Aircross. Πώς σας φαίνεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όπως το ομοεθνές Renault Kadjar; Αφήστε τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος της σελίδας![/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1428497874840{margin-bottom: 10px !important;border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #dddddd !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #dddddd !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/3″ css=”.vc_custom_1428497840737{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_single_image image=”20575″ style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″ css=”.vc_custom_1428497848538{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text]

Renault Kadjar | “Καταδικασμένο” να πετύχει;

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]