Η κριτική που άσκησε η Red Bull στη μονάδα ισχύος της Renault ήταν σκληρή, αλλά η ίδια η ομάδα ξέρει πως έχει συγκεκριμένο πεδίο εξέλιξης κι αυτό δεν είναι στον κινητήρα…
Όπως σχολιάζει ο Christian Horner, η ομάδα προσπαθεί να εντοπίσει τα σημεία που μπορεί να κάνει τη διαφορά, αφήνοντας στην άκρη… τη γκρίνια.
Κάνουμε οπωσδήποτε πρόοδο με το αυτοκίνητο. Το Bahrain ήταν το πιο ανταγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Το πρόβλημα που έχουμε είναι ότι τρέχουμε με αρκετούς περιορισμούς, δεν είμαστε σε ιδανικό σημείο με το αυτοκίνητο. Η τελική μας ταχύτητα είναι χαμηλή και καταλήγουμε να κόβουμε από την αεροτομή ώστε να βγάλουμε κάτι αποδεκτό σαν αποτέλεσμα. Και αυτό επηρεάζει άλλα πράγματα, όπως η προθέρμανση των ελαστικών και η κάθετη δύναμη. Άρα δεν είμαστε στο παράθυρο λειτουργίας που θα θέλαμε με το αυτοκίνητο, αλλά έχουμε κάνει σίγουρα μεγάλη πρόοδο.
Το δυνατό σημείο της Red Bull ήταν τα τελευταία χρόνια η εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση. Όμως οι αλλαγές των κανονισμών μείωσαν αρκετά την επίδραση του συγκεκριμένου τομέα στην συνολική απόδοση του μονοθεσίου και η μονάδα ισχύος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο, συνεπικουρούμενη από τα λοιπά υποστηρηκτικά ηλεκτρονικά συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Επιπλέον, οι δυνατότητες για εξέλιξη στους κινητήρες μέσα στη χρονιά είναι πολύ περιορισμένη, συνεπώς δεν αναμένονται τεράστια οφέλη μέσω κινητήρα για φέτος.