To Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) έχει μεγάλη άνοδο από το 2012, όταν και ξεκίνησε, με ολοένα και περισσότερους κατασκευαστές να αγωνίζονται εκεί. Φέτος η Audi, η Toyota και η Porsche χάρισαν θέαμα με τις μάχες τους για τις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης στους 7 αγώνες των 6 ωρών, αλλά και στον μοναδικό 24ώρο, στο Le Mans.

Το πρωτάθλημα χωρίζεται σε πέντε κατηγορίες, που όμως αγωνίζονται την ίδια στιγμή. Πρόκειται για την LMP1, την LMP2, την GTE Pro και την GTE Am. Σε αυτή την ανασκόπηση θα δούμε τι έγινε στην LMP1, αφού αυτή είναι η κορυφαία κατηγορία και μας χαρίζει τις πιο μεγάλες στιγμές.

Εκεί η Toyota, στην τρίτη της χρονιά μετά την επιστροφή στους αγώνες αντοχής κυριάρχησε, παίρνοντας το πρωτάθλημα οδηγών με τους Anthony Davidson και Sebastien Buemi. Το δίδυμο είχε μαζί του και τον Nicolas Lapierre, που όμως δεν συμμετείχε στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος. Οι οδηγοί αυτοί βρέθηκαν στο cockpit της Toyota με τον αριθμό 8, που πήρε τέσσερις νίκες και ένα άνετο πρωτάθλημα. Στο Le Mans, παρά ένα μεγάλο ατύχημα, η Toyota επέδειξε πολύ γρήγορα αντανακλαστικά, επισκευάζοντας το πρωτότυπο και δίνοντας του την τρίτη θέση.

Το πλήρωμα του Audi #2 ήταν δεύτερο στο πρωτάθλημα, έχοντας νικήσει δύο αγώνες. Ο ένας ήταν στο Austin, που όμως μικρή σημασία είχε μπροστά στη νίκη του Le Mans. Οι Andre Lotterer, Benoit Treluyer και Marcel Fassler δεν πτοήθηκαν από ένα πρόβλημα με το turbo του Audi R18 E-tron Quattro και κέρδισαν έναν από τους μεγαλύτερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού για τρίτη φορά στην καριέρα τους.

Στην τρίτη θέση βρίσκουμε μία Porsche, αυτή με τον αριθμό 14 και οδηγούς τους Marc Lieb, Romain Dumas και Neel Jani, που πήραν την πρώτη νίκη της Porsche μετά την επιστροφή της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις κατηγορίες πρωτοτύπων στο Interlagos. Το #14 ήταν το μοναδικό πρωτότυπο που έφτασε στον τερματισμό των 24 ωρών του Le Mans, παρόλο που υπήρξαν προβλήματα.

Στην τελευταία του χρονιά στην αγωνιστική δράση ο Tom Kristensen, γνωστός και ως “Mr. Le Mans” λόγω των εννέα νικών στον θρυλικό αγώνα, πήρε την τέταρτη θέση μαζί με τον Lucas di Grassi στο Audi #1. Οι δύο τους ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν μαζί με τον Loic Duval, μετά όμως τον τραυματισμό του στις δοκιμές, ο Duval έμεινε εκτός αγώνα στο Le Mans και αντικαταστάθηκε από τον Marc Gene. Η νίκη στο Le Mans φαινόταν να είναι πολύ πιθανή, μέχρι που το #1 είχε πρόβλημα με το turbo, όπως και το #1 νωρίτερα.

Tην πέμπτη θέση πήραν ο Alexander Wurz και ο Stephane Sarrazin, που είχαν μαζί τους για μερικούς αγώνες τον Kazuki Nakajima και για άλλους τον Mike Conway, με μία νίκη για το Toyota #7. Στην έκτη, έβδομη και όγδοη θέση της βαθμολογίας βρίσκουμε αντίστοιχα τους Lapierre, Duval και Nakajima.

Στην ένατη θέση ολοκλήρωσε τη χρονιά του το πλήρωμα του Porsche #14, με τους Timo Bernhard, Mark Webber και Brendon Hartley στο τιμόνι, που πήραν μόλις τρία βάθρα. Στη δέκατη θέση τερμάτισε το πλήρωμα της Rebellion Racing, με τους Mathias Beche, Nicolas Prost και Nick Heidfeld.