Μια φρεσκαρισμένη εκδοχή του Auris θα παρουσιάσει η Toyota στην έκθεση της Γενεύης στις 3 Μαρτίου.

Πλάι στο επίσης ανανεωμένο Avensis, το “νέο” μκρομεσαίο της εταιρείας υιοθετεί ένα λίγο πιο σύγχρονο πρόσωπο, με νέα, μικρότερα φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένη μάσκα. Η επέμβαση κρίνεται επιτυχημένη.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”380″ post_id=”20285″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424695296873″]
πατήστε για μεγέθυνση

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών το ανανεωμένο Toyota Avensis

Κακά τα ψέμματα όμως, η σχεδίαση του Auris πάσχει κυρίως στο εσωτερικό. Εκεί, οι ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί και τα νέα χειριστήρια του κλιματισμού ελάχιστα καταφέρνουν να αλλάξουν μια εικόνα που σε γυρνάει τριάντα χρόνια πίσω. Μια μεγάλη ευκαιρία χάθηκε.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”380″ post_id=”20285″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”3″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424695357053″]
πατήστε για μεγέθυνση

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”380″ post_id=”20285″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”4″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424695383520″]
Toyota Carina II (1988-1992)

Ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για τους κινητήρες, η Toyota όμως ανακοίνωσε την άφιξη νέων, βελτιωμένων κινητήρων βενζίνης και diesel, εξελιγμένων με στόχο την απόδοση και την οικονομία. Το δε υβριδικό σύστημα, με το οποίο εφοδιάζονται τα μισά Auris που πωλούνται στην Ευρώπη παραμένει η καρδιά της γκάμας.

[inpost_gallery thumb_width=”545″ thumb_height=”380″ post_id=”20285″ thumb_margin_left=”0″ thumb_margin_bottom=”0″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1424695430118″]
πατήστε για μεγέθυνση