[vc_row][vc_column][vc_column_text]H FΙΑ ανακοίνωσε σήμερα των αριθμό των tokens που έχει ο κάθε κατασκευαστής κινητήρων για την εξέλιξη κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Η κάθε μονάδα ισχύος αντιστοιχεί (ολόκληρη) σε 66 tokens, που κατανέμονται ανά τμήμα. Για φέτος οι κατασκευαστές μπορούν να προχωρήσουν σε αλλαγές που θα ισοδυναμούν σε 32 tokens.

Η Honda συμφωνήθηκε από τις 28 Φεβρουαρίου, που έγινε το ομολογκάρισμα του κινητήρα της, έως το τέλος της σεζόν να έχει στη διάθεσή της όσα tokens θα έχουν, κατά μέσο όρο, οι άλλοι τρεις κατασκευαστές.

Έτσι με τη Ferrari να έχει χρησιμοποιήσει 22 tokens, τη Mercedes 25 και τη Renault 20 (διαθέσιμα 10, 7 και 12 αντίστοιχα), η Honda έχει 9 για το υπόλοιπο της χρονιάς.[/vc_column_text][vc_row_inner css=”.vc_custom_1426311342587{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;border-top-color: #cccccc !important;border-top-style: dashed !important;border-bottom-color: #cccccc !important;border-bottom-style: dashed !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”16627″ style=”vc_box_rounded” border_color=”grey” img_link_target=”_self” img_size=”full”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text]

Η Honda εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες εξέλιξης με τους άλλους κατασκευαστές

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]