Αρκετά απογοητευμένος και δυσαρεστημένος με την εικόνα της McLaren-Honda φάνηκε να είναι ο Fernando Alonso στις δηλώσεις του μετά το τέλος της έκτης ημέρας δοκιμών στην πίστα του Montmelo. Ο Ισπανός δήλωσε πως ο νέος του κινητήρας  δεν έχει καθόλου δύναμη και δεν είναι καθόλου αξιόπιστος.

Παρά την μέχρι τώρα κακή κατάσταση της McLaren o Alonso δεν έμεινε πίσω και επισήμανε το ποιος πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες για τα προβλήματα του μονοθέσιου.

Δεν νομίζω ότι είμαστε πολύ πίσω σε θέμα σασί.

Έχουμε μόνο ένα πρόβλημα κι αυτό είναι η μονάδα ισχύος. Δεν είναι καθόλου αξιόπιστος και δεν υπάρχει καθόλου δύναμη.

Είμαστε 30χλμ κάτω στην ευθεία, σε κάθε ευθεία. Έτσι, όταν είσαι 30χλμ κάτω σε κάθε ευθεία είναι δύσκολο να έχεις κάποια αίσθηση στο αυτοκίνητο. Όλα είναι καλά, αλλά όταν φτάνεις σε φυσιολογική ταχύτητα δεν ξέρεις τι πρόκειται να γίνει.

Εδώ το σημερινό speed trap για να δείτε τις διαφορές που επισημαίνει ο Ισπανός οδηγός με την Mclaren-Honda να βρίσκεται στην προτελευταία θέση σχεδόν 26χλμ από την κορυφή.

Επίσης, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ανέφερε πως υπάρχει απογοήτευση μετά την αισιοδοξία που γεννήθηκε τον χειμώνα για το νέο μονοθέσιο αλλά και πως τα πράγματα για την Honda είναι πολύ καλύτερα απ’ ότι ήταν την πρώτη χρονιά που επέστρεψε στην Formula 1 (2015).

Είναι παρόμοια κατάσταση με πέρυσι για να είμαι ειλικρινής. Το 2015, πιθανότατα ήμασταν ακόμη πιο πίσω σε σχέση με τώρα.

Πιθανώς αυτή την χρονιά (η κατάσταση) είναι λίγο πιο απογοητευτική γιατί με την αλλαγή των κανονισμών και πραγμάτων όπως αυτά έχεις μεγαλύτερες ελπίδες όταν πιστεύεις ότι μπορείς να κλείσεις την διαφορά (με τους πρωτοπόρους) τον χειμώνα.

Ξεκάθαρα χρειάζεται να βελτιωθούμε και πρέπει να βελτιωθούμε. Η κατάσταση είναι αρκετά μακριά από την ιδανική. Είμαστε μια μεγάλη ομάδα. Η McLaren κυριαρχούσε στο άθλημα για πολλά χρόνια και πάλευε για το πρωτάθλημα επίσης πολλά χρόνια.

Χρειαζόμαστε μια αντίδραση από όλους. Πρέπει να μείνουμε ενωμένοι, δουλεύοντας  ο ένας κοντά στον άλλο. Αλλά σίγουρα περιμένω άμεσα μια μεγάλη αντίδραση από την ομάδα.

Circuit de Barcelona Catalunya, Barcelona, Spain. Monday 27 February 2017. World Copyright: Steven Tee/LAT Images ref: Digital Image _O3I5883

Ακόμη, ο Ισπανός δεν δίστασε και δήλωσε πως το πρόβλημα με τον σχεδιασμό της  δεξαμενή λαδιού που αντιμετώπισε η ομάδα του κατά τη διάρκεια των δοκιμών στην Ισπανία ήταν κάτι πολύ ερασιτεχνικό και πως δεν έπρεπε να έχει συμβεί.

Η δεξαμενή λαδιού ήταν ένα αρκετά ερασιτεχνικό πρόβλημα που είχαμε εκείνην την ημέρα.

Τέλος, ο Fernando Alonso είπε πως η δική του μεγαλύτερη ανησυχία ήταν αν θα καταφέρει η ομάδα να βρει περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα και όχι από την αξιοπιστία. Δηλαδή προτιμούσε να θυσιαστεί ο κινητήρας αλλά να μην χαθεί αξιοπιστία.

Από την πρώτη ημέρα συνεχίζουμε να ξεκλειδώνουμε λίγο-λίγο αυτήν την κατάσταση σε όρους  κινητήρα και συνθήκες αξιοπιστίας.

Όταν κάνεις περισσότερους γύρους ανακαλύπτεις άλλα πράγματα. Την θερμοκρασία στην πίσω δαγκάνα ή οτιδήποτε άλλο, το αμάξωμα το οποίο δεν είναι σωστά σφιχτό, πράγματα δηλαδή που συνήθως ανακαλύπτεις την πρώτη ή την δεύτερη ημέρα των χειμερινών δοκιμών.

Εμείς κάνουμε 40 γύρους κάθε μέρα, έτσι είναι σαν βρίσκονται οι υπόλοιποι ακόμα στην δεύτερη ημέρα των δοκιμών.

Ανακαλύπτουμε αυτά τα μικρά πράγματα. Νομίζω, πως δεν υπάρχει κάτι για να ανησυχούμε στην Αυστραλία.

Ενώ όταν ρωτήθηκε για τον αν πηγαίνει με τέρμα γκάζι στην στροφή 3, απάντησε χαριτολογώντας:

Α ναι, για εμάς δεν είναι μόνο η στροφή 3. Για εμάς όλες σχεδόν οι στροφές είναι τέρμα γκάζι.