Ο Fernando Alonso αυτή τη στιγμή μονοπωλεί τις συζητήσεις για τα μεταγραφικά των οδηγών και δικαίως. Πρόκειται ίσως για τον καλύτερο οδηγό του grid, ο οποίος αυτή τη στιγμή δείχνει να μην έχει συμβόλαιο για του χρόνου. Είναι λογικό λοιπόν τα σενάρια που ανακυκλώνονται από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να είναι πολλά.

Ένα από αυτά θέλει τον Alonso να μένει για ένα χρόνο εκτός από τη Formula 1. Στο περιθώριο του Ρώσικου Grand Prix, ο Ισπανός ρωτήθηκε σχετικά και ενώ απέφυγε να αποκλείσει το ενδεχόμενο, υπονόησε ότι η πιθανότητα για κάτι τέτοιο είναι μικρή. Συγκεκριμένα στην ερώτηση για το αν ρισκάρει να χρειαστεί να κάνει διάλειμμα την επόμενη σεζόν απάντησε:

Πιθανότατα το ρίσκο δεν είναι μεγάλο.

Από την άλλη υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν ότι ο Fernando έχει έρθει σε επαφή με τις Williams και Lotus, ομάδες που θα εφοδιάζονται του χρόνου με κινητήρες της Mercedes.

Ο, συνήθως έγκυρος, δημοσιογράφος Michael Schmidt του Γερμανικού Auto Motor und Sport επιβεβαιώνει ότι υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας, όμως θεωρεί ότι ο Fernando απλά κρατάει τις επιλογές του ανοιχτές, για το ενδεχόμενο που οι συζητήσεις με τη McLaren και τη Honda δεν έχουν την επιθυμητή κατάληξη. Αιτία ότι ο ίδιος προτιμά μονοετές συμβόλαιο, ενώ ο Ron Dennis απαιτεί πολυετή δέσμευση.

Ο Will Buxton, σχολιαστής του NBC, μεταφέρει δήλωση του Alonso, σύμφωνα με την οποία το μονοθέσιο που θα οδηγεί του χρόνου δεν θα έχει κινητήρα Mercedes. Αυτό αφήνει μοναδικές επιλογές τις McLaren, Red Bull και… Ferrari. Ας δούμε όμως τι απάντησε ο ίδιος σε σημερινή ερώτηση του Sky Sports:

Προφανώς δεν μπορώ να αποκαλύψω τίποτα έως ότου τα πάντα οριστικοποιηθούν, αλλά θα είναι καλή κίνηση και θα κάνω το καλύτερο για το μέλλον μου και για το μέλλον της Ferrari επίσης, γιατί είναι μια ομάδα που την αγαπώ.

Όταν μάθετε (τα μελλοντικά μου σχέδια) θα πείτε ότι ήταν προφανές ότι θα έκανα αυτό.

Ο Alonso που ισχυρίστηκε ότι σκέφτεται το μέλλον του εδώ και πολλούς μήνες, συμπλήρωσε:

Για τους αγώνες που απομένουν θα προσπαθήσουμε απλά να μεγιστοποιήσουμε αυτά που έχουμε. Νομίζω ότι εδώ δεν εκμεταλλευτήκαμε στο μέγιστο το μονοθέσιο γιατί, ενώ σε άλλους αγώνες ήμασταν πολύ κοντά στο βάθρο, εδώ δεν το καταφέραμε, οπότε πρέπει να τα πάμε καλύτερα την επόμενη φορά.