Η Volvo έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της νέας της ναυαρχίδας. Πρόκειται για το S90 – το μοντέλο με το οποίο ελπίζει να χτυπήσει τους Γερμανούς πρωταγωνιστές της κατηγορίας, αυτή τη φορά όχι προσπαθώντας να τους αντιγράψει, αλλά τονίζοντας τις παραδοσιακές αξίες της εταιρείας.

Το πρώτο που παρατηρεί κανείς, πέρα φυσικά από την ομοιότητα με το XC90, είναι οι διαφορετικές αναλογίες σε σχέση με το S80. Ο μικρός εμπρός πρόβολος σε συνδυασμό με το μακρύ καπό, δημιουργούν μια πολύ πιο δυναμική εικόνα, που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το χαμηλό ύψος και το μεγάλο πλάτος – για την ακρίβεια η Volvo υποστηρίζει ότι πρόκειται για το πιο χαμηλό και ταυτόχρονα το πιο πλατύ αυτοκίνητο της κατηγορίας.

[inpost_gallery thumb_width=”179″ thumb_height=”100″ post_id=”26939″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”1″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1449137120904″]
πατήστε για μεγέθυνση

Στο προφίλ, οι χαρακτηριστικοί ώμοι επιστρέφουν, σε μια λιγότερο τονισμένη εκδοχή τους, ενώ μετά από αρκετά χρόνια επιστρέφει και το τρίτο πλευρικό κρύσταλλο που βοηθάει στο να ελαφρύνει οπτικά το σχεδόν πεντάμετρο sedan.

Είναι ουσιαστικά η πρώτη δουλειά για την οποία είναι εξολοκλήρου υπεύθυνος ο Thomas Ingenlath, καθώς η εξέλιξη του XC90 είχε προχωρήσει αρκετά όταν ανέλαβε καθήκοντα στην εταιρεία. Βέβαια είχε φροντίσει με τα πρωτότυπα Coupe, XC Coupe και Estate (2013-2014) να μας δείξει ακριβώς ποιες ήταν οι προθέσεις του για την σχεδιαστική κατεύθυνση της Σουηδικής φίρμας, οπότε το S90 δεν εκπλήσσει.

Το νέο μοντέλο είναι πιστή μεταφορά των στοιχείων που ξεχώριζαν στα συγκεκριμένα concept cars στην παραγωγή, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίαση της μάσκας και των φωτιστικών μπροστά, τη διαμόρφωση του πίσω όγκου, με τα σχήματος μπούμερανγκ φανάρια, αλλά και στο εσωτερικό.

[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”190″ post_id=”26939″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”2″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1449137292060″]
πατήστε για μεγέθυνση

Η καμπίνα μάλιστα δείχνει ότι θα είναι ένα από τα πιο ισχυρά πλεονεκτήματα του S90, αφού οι σχεδιαστές της εταιρείας δείχνουν να έχουν πετύχει να δημιουργήσουν ένα πολυτελές περιβάλλον, όπου παρόλο που επικρατούν το ξύλο και το δέρμα, δείχνει σύγχρονο και ευχάριστο, με πολλές όμορφες λεπτομέρειες που το κάνουν να ξεχωρίζει. Γενικά η εικόνα του εσωτερικού δείχνει εξαιρετικά αναβαθμισμένη σε σχέση με του XC90.

Το νέο μεγάλο Volvo είναι εφοδιασμένο με πάμπολλα τεχνολογικά καλούδια, από τα οποία ξεχωρίζει το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, για το οποίο οι Σουηδοί είναι πολύ υπερήφανοι. Επεμβαίνει διορθωτικά στο τιμόνι, ακόμα και σε ταχύτητες που προσεγγίζουν τα 130χλμ/ω ενώ στη γνωστή, ήδη από το S60, λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος για την αποφυγή σύγκρουσης μέσα στην πόλη, έχει προστεθεί και ο εντοπισμός μεγάλων ζώων (όπως πχ τάρανδοι – γιατί Χριστούγεννα έρχονται και δεν ξέρει ποτέ κανείς τι μπορεί να βρεθεί στο δρόμο του).

[inpost_gallery thumb_width=”179″ thumb_height=”100″ post_id=”26939″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”3″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1449137356981″]
πατήστε για μεγέθυνση

Πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη δεν δημοσιεύτηκαν ακόμη, όμως δεδομένου ότι το αμάξωμα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το XC90, μια ασφαλής υπόθεση που μπορούμε να κάνουμε είναι ότι θα θα μοιράζεται μαζί του και τα κινητήρια σύνολα. Από αυτά, το μόνο που έχει επιβεβαιωθεί είναι το T8 twin-engine plug-in hybrid που στο SUV αποδίδει 395 ίππους και επιταχύνει ως τα 100 σε 5,6″. Άρα θα είναι γρήγορο.

Η παγκόσμια πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Γενάρη, στο Detroit, επιλογή καθόλου τυχαία, αφού, σε αντίθεση με την Ευρώπη, στην Αμερική και στην Κίνα τα μεγάλα sedan πουλάνε ακόμα σε μεγάλες ποσότητες. Οι πωλήσεις του αναμένονται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι.

[inpost_gallery thumb_width=”270″ thumb_height=”190″ post_id=”26939″ thumb_margin_left=”2″ thumb_margin_bottom=”2″ thumb_border_radius=”2″ thumb_shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2)” js_play_delay=”3000″ id=”” random=”0″ group=”4″ border=”” type=”yoxview” show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” sc_id=”sc1449137454695″]
πατήστε για μεγέθυνση