Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το μέλλον πολλών οδηγών του grid. Με τα συμβόλαια πολλών αστέρων της F1 να λήγουν την επόμενη χρονιά, η πιθανότητα να δούμε πολλές ανακατατάξεις είναι μεγάλες. Ένας από τους αγαπημένους μας πιλότους, ο Daniel Ricciardo, θα είναι και αυτός ελεύθερος στο τέλος του 2018, κάτι που μας έδωσε αφορμή να συγκεντρώσουμε τους 5 σημαντικότερους λόγους που ο Αυστραλός θα πρέπει να ντυθεί στα κόκκινα!
1. Βρίσκεται πολλά χρόνια στην ίδια ομάδα
Ολόκληρη η καριέρα του στην F1 είναι συνδεδεμένη με την εξής μία ομάδα: Red Bull Racing. Μέλος της Red Bull Junior Team από το 2008, γνώρισε μεγάλη επιτυχία σε Formula Renault, Βρετανική F3, World Series. Τοποθετήθηκε στην HRT δοκιμαστικά στα μέσα του 2011, έτρεξε κανονικά για την Toro Rosso δύο σεζόν, προβιβάστηκε τελικά στη Red Bull το 2014, κερδίζοντας τις εντυπώσεις (και τρεις νίκες).
Δέκα χρόνια όμως είναι πολλά. Ένα νέο περιβάλλον και η αλληλεπίδραση με άτομα που δουλεύουν και σκέφτονται με διαφορετικό τρόπο, μόνο σε καλό μπορεί να του βγει. Η μεταπήδηση σε μία άλλη ομάδα θα του προσφέρει νέες εμπειρίες και θα του διευρύνει τους ορίζοντες.
2. Η αβεβαιότητα σχετικά με τη Red Bull
Η απόλυτη κυριαρχία της περιόδου 2010-2013 είναι πια μακρινή ανάμνηση. Η ομάδα αδιαμφισβήτητα φτιάχνει κορυφαία σασί, ο κινητήρας όμως είναι μια εντελώς άλλη ιστορία. Ο γάμος με τη Renault μένει ζωντανός από ανάγκη, αλλά κανένα από τα δύο μέρη δεν προτίθεται να συνεχίσει τη συνεργασία. Μόνη επιλογή δείχνει η Honda. Enough said…
Από την άλλη ο Ricciardo θέλει πρωτάθλημα, συνεπώς πρέπει να οδηγεί για μία ομάδα που μπορεί να του το προσφέρει. Αυτή τη στιγμή δύο είναι οι προφανείς επιλογές: Mercedes και Ferrari.
3. H δόξα
Είτε μας αρέσει είτε όχι, το να οδηγείς για την ιστορικότερη ομάδα του grid είναι μεγάλη υπόθεση. Η Scuderia Ferrari είναι ταυτισμένη στο μυαλό των περισσότερων με το άθλημα. Ή, για να το πούμε πιο σωστά, το άθλημα είναι ταυτισμένο με τη Scuderia. Δεν υπάρχει πιλότος που δεν έχει ονειρευτεί να κερδίζει για λογαριασμό της Ιταλικής ομάδας στη Monza, να ανεβαίνει στο μπαλκόνι του βάθρου και να βλέπει μια κόκκινη λαοθάλασσα να τον επευφημεί!
4. Είναι Ιταλός! Περίπου…
Ο πατέρας του γεννήθηκε και έμεινε στη Σικελία μέχρι τα 7 του χρόνια. Η μητέρα του είναι γεννημένη στην Αυστραλία, αλλά από Ιταλούς γονείς. Νότιοι και οι δύο, καμία σχέση με Modena και Maranello, πλην όμως Ιταλοί.
4. Ο Sebastian Vettel
Οκ, αυτός ίσως και να είναι λόγος για να μην πάει. Όχι επειδή θα φοβηθεί τη σύγκριση – τον αντιμετώπισε με μεγάλη επιτυχία στην πρώτη του κιόλας χρονιά στη Red Bull. Ο Γερμανός όμως ακούγεται ότι έχει συμβόλαιο που του επιτρέπει να “ρυθμίσει” τέτοια θέματα.
Σε κάθε περίπτωση, αν το θέμα μπορούσε να ξεπεραστεί, ο Ricciardo θα αντιμετώπιζε ξανά με αυτοπεποίθηση τον παλιό του teammate. Τον έχει κερδίσει μια φορά, άρα μπορεί να το ξανακάνει.
5. Ο Max Verstappen
Αντίθετα, μένοντας στους “Ταύρους”, θέτει εαυτόν στη διαδικασία σύγκρισης με έναν οδηγό που δείχνει να είναι (και εδώ που τα λέμε μάλλον είναι) ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχουν περάσει ποτέ από την F1. Χωρίς σε καμία περίπτωση αυτό να μειώνει την αξία του, πιστεύουμε ότι δύσκολα θα μπορέσει σε βάθος χρόνου να μην επισκιαστεί από αυτό το τρομερό παιδί.
Και ένας λόγος για να ΜΗΝ το κάνει: Η ίδια η Ferrari και η πρόσφατη ιστορία της
Είναι χωρίς τίτλο οδηγών από το 2007. Για να το θέσουμε πιο απλά: Η McLaren έχει κερδίσει τίτλο οδηγού πιο πρόσφατα.
Έφτασε σε αρκετές περιπτώσεις στην πηγή, αλλά σε καμία δεν ήπιε νερό. Αλλαγές, ανακατατάξεις, υποσχέσεις, αλλά κανένα αποτέλεσμα τελικά.
Ο Alonso έφαγε εκεί τα καλύτερά του χρόνια (στην κυριολεξία) και παρ’ όλο που αυτή η πενταετία τελικά ανέβασε τις μετοχές του, το τίμημα ήταν μεγάλο. Για χάρη της Ferrari απέρριψε προτάσεις που σχεδόν σίγουρα θα τον είχαν οδηγήσει στο τρίτο του πρωτάθλημα, με πιο χαρακτηριστική εκείνη της Red Bull. Μια αντίστοιχη εξέλιξη θα ήταν εφιάλτης για τον Daniel.
Το ίδιο εφιαλτικό βέβαια θα ήταν να καταλήξει στο Maranello και να περιοριστεί, με εντολές ομάδας, σε ρόλο δεύτερου βιολιού (βλέπε Irvine, Barrichello, Massa). Αν και η ομάδα επισήμως πλέον δεν ακολουθεί τέτοιες τακτικές, ο τρόπος που ο Raikkonen αναγεννιέται κάθε φορά που ο Vettel έχει κάποιο πρόβλημα, μας έχει βάλει σε σκέψεις σχετικά με το αν οι δύο πιλότοι της απολαμβάνουν της ίδιας προσοχής.
Ο αντίλογος εδώ βέβαια δεν είναι δύσκολος. Αρκεί να σκεφτούμε ποιοι ήταν αυτοί οι πιλότοι που οδηγώντας για την Ferrari απολάμβαναν καθεστώς καθαρού νούμερο 1. Ε, μάλλον το άξιζαν, οπότε μπορεί να είναι και στο χέρι του Ricciardo να διεκδικήσει και να κατακτήσει αυτό το, μοναδικό είναι η αλήθεια, προνόμιο.
Εσείς όμως τι πιστεύετε; Αφήστε ένα σχόλιο στο κάτω μέρος της σελίδας, για να το συζητήσουμε!