Δραματικές και άκρως απογοητευτικές ήταν οι ώρες 8, 9 και 10 του αγώνα για την Toyota, που έχασε την ευκαιρία να πάρει την πρώτη της νίκη στο Le Mans, μετά από χρόνια προσπαθειών.
Διαβάστε επίσης: 2017 Le Mans 24H – Ώρες 1-6 | Προβάδισμα για την Toyota, εκτός μάχης το #2 της Porsche
LMP1
Η καταστροφή της Toyota άρχισε την όγδοη ώρα του αγώνα, όταν το #8 αντιμετώπισε πρόβλημα στο υβριδικό του σύστημα από τη δεύτερη θέση του αγώνα. Αυτό λύθηκε, όμως καθήλωσε το αυτοκίνητο για δύο ώρες, ρίχνοντάς το στην 54η θέση. Αυτή τη στιγμή ανακάμπτει, αγωνιζόμενο στη 16η θέση της γενικής κατάταξης και τρίτο στην LMP1. Τα χειρότερα όμως ήρθαν ενώ το #8 ετοιμαζόταν να επιστρέψει στην πίστα, αφού το #7, πρώτο με διαφορά ενός λεπτού από τον δεύτερο, αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και, παρόλο που επί 15 λεπτά προσπαθούσε να επιστρέψει στο pitlane, σταμάτησε στην πίστα και ολοκλήρωσε πρόωρα τον αγώνα του. Αυτό έδωσε την πρώτη θέση στο #1 της Porsche, με το #9 δεύτερο. Αυτό όμως δεν κράτησε για πολύ, αφού το #9 με τον Nicolas Lapierre στο τιμόνι είχε επαφή με το #25 (αυτοκίνητο της LMP2), κλάταρε το ελαστικό του και, στην προσπάθειά του να επιστέψει στo γκαράζ είχε θέμα στη μπαταρία, εγκατέλειψε επίσης στην πίστα και έβαλε τέλος στα όνειρα της Toyota.
Έτσι, το #1 των Neel Jani, Nick Tandy και André Lotterer προπορεύεται με μεγάλη διαφορά, με το #2 των Brendon Hartley, Timo Bernhard και Earl Bamber 17 γύρους πίσω, ενώ με το ρυθμό που έχει αυτή τη στιγμή αναμένεται να περάσει όλα τα LMP2 μέχρι το τέλος του αγώνα. Το μοναδικό αυτοκίνητο της Toyota, το #8 των Sébastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima, είναι στην 16η, 28 γύρους από την κορυφή
LMP2
Οι άσχημες εξελίξεις για την Toyota ήταν ευχάριστες για τις ομάδες της κατηγορίας LMP2, αφού πλέον δίνουν μάχη για θέσεις στο βάθρο της γενικής κατάταξης. Μετά από μικροπροβλήματα για τα δύο αυτοκίνητα της Rebellion, το #38 της oμάδας του Jackie Chan είναι στην πρώτη θέση με τους Ho-Pin Tung, Thomas Laurent και Oliver Jarvis στο cockpit. Το #13 και το #31 της Rebellion ακολουθούν, με το πρώτο να φαίνεται πως μπορεί να δώσει τη μάχη για τη νίκη στην κατηγορία με τους Nelson Piquet Jr, Mathias Beche και David Heinemeier Hansson.
GTE
Mεγάλες είναι οι μάχες στην GTE Pro, με πέντε διαφορετικές εταιρίες στις επτά πρώτες θέσεις, οι οποίες μάλιστα βρίσκονται στον ίδιο γύρο. Μετά το πρόβλημα στο πρώτο κομμάτι του αγώνα, λόγω κλαταρίσματος, η Aston Martin #95 έχει επανέλθει στην κορυφή με τους Nicki Thiim, Marco Sørensen και Richie Stanaway. Το #91 της Porsche, τα #51 και #71 της Ferrari, τo #67 της Ford, το #63 της Corvette και το #97 της Aston Martin αναμένεται να δώσουν τεράστιες μάχες στους επόμενους γύρους.
Πιο ξεκάθαρα είναι τα πράγματα στην GTE Pro, με το #84 των Robert Smith, Will Stevens και Dries Vanthoor με τη Ferrari 488 GTE προπορεύεται με διαφορά ενός γύρου από το #55, με το ίδιο αυτοκίνητο. Στην πρωτοπορία προηγουμένως ήταν το #98 της Aston Martin, όμως μία έξοδος άφησε το πλήρωμα πέντε γύρους πίσω.
Αποτελέσματα:
Leaders après 16h. #LeMans24
LMP1 : @Porsche_Team #1
LMP2 : @DCRacing_Team #38
GTE-Pro : @AMR_Official #95
GTE-Am : @JMWmotorsport #84 pic.twitter.com/yfqZ851fmA— 24 Heures du Mans (@24heuresdumans) June 18, 2017
Highlights από τις ώρες 7-12: