H Dodge έδωσε στη δημοσιότητα κάποια στοιχεία για το Challenger SRT Hellcat που θα κυκλοφορήσει το 2015.

Κάτω από το καπό του συγκεκριμένου Challenger θα βρίσκεται ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει φιλοξενηθεί ποτέ σε κάποιο Dodge. Πρόκειται για έναν V8 HEMI με υπερσυμπιεστή, χωρητικότητας 6.2 λίτρων και απόδοσης 707 ίππων. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αποτελεί τον πρώτο V8 HEMI της εταιρείας που χρησιμοποιεί υπερσυμπιεστή στην εργοστασιακή του έκδοση.

Επιπλέον ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο ρυθμίσεων που αφορούν την απόδοση του κινητήρα. Η πρώτη θα περιορίζει την ισχύ του V8 στους 500 ίππους, ενώ η δεύτερη θα επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιήσει την πλήρη ισχύ που μπορεί προσφέρει το μηχανικό σύνολο.

Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει το νέο οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο TorqueFlite, ενώ το αυτοκίνητο έχει ανασχεδιαστεί τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, κάνοντας χρήση στοιχείων από το κλασσικό Challenger του 1971.

Η γκάμα των Challenger του 2015 θα περιέχει επίσης τις εξής εκδόσεις: Την SXT, η οποία θα συνδυάζεται με τον V6 Pentastar των 300 ίππων και το οκτατάχυτο κιβώτιο TorqueFlite, την R/T με τον ΗΕΜΙ των 5.7 λίτρων και με οκτατάχυτο κιβώτιο TorqueFlite ή εξατάχυτο χειροκίνητο και την έκδοση Scat Pack, με V8 6.4 λίτρων και 485 ίππων. Η έκδοση Scat Pack θα είναι επίσης διαθέσιμη με δύο συστήματα μετάδοσης, το οκτατάχυτο κιβώτιο TorqueFlite και το εξατάχυτο χειροκίνητο.