Σε εκδήλωση στο σχεδιαστικό κέντρο της Volkswagen στο Potsdam παρουσιάστηκε η νέα γενιά του Passat.
Βασισμένο στην πλατφόρμα του Golf, το νέο μοντέλο είναι χαμηλότερο, πιο πλατύ και πιο κοντό, έστω και κατά ελάχιστα χιλιοστά, από το απερχόμενο. Παράλληλα είναι και ελαφρύτερο, με τα οφέλη να φτάνουν έως και τα 85kg ανάλογα με την έκδοση, ενώ έχει επιτευχθεί βελτίωση 20% στην κατανάλωση καυσίμου.
Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις, μιας και αφενός η VW παραδοσιακά αποφεύγει τις ακρότητες, αφετέρου κάποιες φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει προ μηνών μας είχαν αποκαλύψει πλήρως την εμφάνιση του νέου μοντέλου. Οι νέες αναλογίες κάνουν το Passat πιο επιθετικό από τους προκατόχους του ενώ, κατά τα άλλα, παρατηρούμε μια ήπια εξέλιξη της πρόσφατης σχεδιαστικής γλώσσας της φίρμας, όπως τη γνωρίσαμε από διάφορα εκθεσιακά πρωτότυπα την τελευταία διετία. Οι κλίση της τρίτης κολόνας θυμίζει έντονα BMW, ειδικά σε συνδυασμό με το περίγραμμα των θόλων και το νεύρο που διατρέχει το προφίλ.
[inpost_nivo slide_width=”545″ slide_height=”380″ thumb_width=”109″ thumb_height=”75″ post_id=”4301″ skin=”light” transition_effect=”fade” transition_speed=”200″ autoslide=”5000″ control_nav=”1″ control_nav_thumbs=”1″ direction_nav=”0″ direction_nav_hide=”0″ controlNavThumbs=”0″ random_start=”0″ pause_on_hover=”1″ show_description=”1″ box_rows=”4″ box_cols=”8″ slices=”15″ start_slide=”0″ id=”” random=”0″ group=”0″ show_in_popup=”0″ album_cover=”” album_cover_width=”200″ album_cover_height=”200″ popup_width=”800″ popup_max_height=”600″ popup_title=”Gallery” type=”nivo” sc_id=”sc1404745554715″]
Ίσως να ήταν ένας τρόπος να τονιστεί ο “premium” προσανατολισμός του Passat, τον οποίον τόνισε ιδιαίτερα η Volkswagen κατά την παρουσίαση. Στο εσωτερικό ο διάκοσμος δείχνει αρκετά αναβαθμισμένος, ενώ η σχεδίαση παραπέμπει ελαφρώς στο Phaeton. Εμάς μας θύμισε λίγο και το Lada C concept του 2007! Φυσικά ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και άνεσης.
Εντυπωσιακή είναι η γκάμα των κινητήρων, που συμπεριλαμβάνει 10 βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα, υπετροφοδοτούμενα σύνολα, απόδοσης 120-280 ίππων. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με συστήματα stop-start και ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται plug-in υβριδική έκδοση.
Το νέο Passat δεν θα κυκλοφορήσει στην Αμερικάνικη αγορά, όπου η εταιρεία θα συνεχίσει να εκπροσωπείται στη μεσαία κατηγορία από το μεγαλύτερο, φθηνότερο μοντέλο, που είχε εξελιχθεί για την εκεί αγορά.